דיווח: ויטסה סירבה למנות את רוטן, אלאך צפוי לעזוב

פרד רוטן, מו אלאך
פרד רוטן, מו אלאך | ערן לוף

לאחר מינוי סטורינג למאמן זמני וההודעה שהמנהל המקצועי ייעדר עקב מחלה, ב"טלחראף" ההולנדי נטען שהמועדון פעל על דעת עצמו ונראה שהרומן בין הצדדים יסתיים - במה שמזכיר את ימיהם המשותפים במכבי חיפה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יממה לאחר שוויטסה הכריזה על מינויו של המאמן אדוארד סטורינג, כוכב עבר וסמל של המועדון, מתבררים פרטים חדשים מאחורי הקלעים. קבוצתו של אלי דסה, שמנהלה המקצועי הוא מוחמד אלאך, הודיעה אתמול כי המנהל המקצועי מוחמד אלאך חולה וייעדר בתקופה הקרובה, אלא שבתקשורת ההולנדית מטילים ספק בכך וטוענים שמינויו של סטורינג יצר סערה.

מתברר כי אלאך, אקס מכבי חיפה כמובן, לא צפוי לשוב למועדון וכל זאת בשל העובדה שמונה מאמן שהוא לא רצה לתפקיד. סטורינג, יש לציין, מונה בשלב זה עד סיום העונה בלבד, אך לפי "טלחראף" מי שאלאך רצה לצרף הוא לא אחר מאשר…פרד רוטן, אותו הוא צירף גם למכבי חיפה בזמנו. גם בכרמל, כידוע, זה הסתיים בכישלון וימים ספורים לאחר פיטורי המאמן גם אלאך עזב את ישראל.

עוד לפי הידיעה הבוקר בעיתון בהולנד, אלאך גילה על מינוי סטורינג דרך התקשורת והופתע מכיוון שרק לפני 10 חודשים הגיע למועדון וחשב שיזכה ליד חופשית בכל הנוגע למאמני המועדון. עם זאת, בהנהלת המועדון התנגדו למינוי פרד רוטן ובחרו בסטורינג – שישמש כמאמן הזמני של הקבוצה בפעם החמישית בכעשרים שנה.

בהולנד כבר החלו לסכם את הקדנציה השנייה של אלאך בוויטסה, אלא שבניגוד לפעם שעברה שבה הוא החזיק בתפקיד ארבע שנים, מ-2013 ועד 2017, אז עבר לישראל במפתיע, הפעם הוא יעזוב לאחר 10 חודשים. נזכיר כי לפני חודש התפטר בשידור חי מאמן הקבוצה ליאוניד סלוצקי.


אלאך ורוטן. בוויטסה התנגדו לשת"פ ביניהם (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי