קאמבק מוצלח לרובן, דורטמונד הפסידה 3:1 לפיינורד, רביעייה לאייאקס

קשר הכנף שיחק לראשונה במדי הקבוצה בה גדל והציג יכולת טובה בחצי השעה שלו על כר הדשא: "נחמד מאוד לשחק שוב, שמח שחזרתי למגרש. יש עוד דרך ארוכה". דורטמונד הביסה את דואיסבורג ואז נכנעה, הולאנד החמיץ פנדל

(גודל טקסט)

לרגע הזה אוהדי כרוניגן חיכו זמן רב, יותר נכון כחודשיים. אריאן רובן שחזר למועדון שנה לאחר שפרש מכדורגל, רשם את הקאמבק הלא רשמי שלו. כזכור הוא נעדר מהאימון הראשון של קדם העונה בשל פציעה אבל הצליח להשאיר זאת מאחוריו. קשר הכנף ההולנדי (36) ענד את סרט הקפטן ושותף לחצי שעה בתיקו 1:1 נגד אלמרה סיטי, קבוצה מליגת המשנה. הנריק לונדקוויסט הוותיק (38) כבש לזכות כרוניגן, פריס חאמוטי השווה לאלמרה.

הוא קיבל את הכדור לאחר דקה ו-15 שניות לפני שהקהל באצטדיון היה מלא בציפייה. כמובן שהוא היה שוב בעמדה בכנף ימין הכה מוכרת, חתך לאמצע והפעם העדיף למסור לחברו לקבוצה ולא חיפש את השער. המשחק התנהל ברובו בגשם שוטף. רובן נראה טוב ועבר שחקנים בקלות. הוא ניסה את כוחו בבעיטה חזקה שפגש את הרשת החיצונית, אך המהלך נפסל בגלל נבדל.

רובן אמר לאחר המשחק: "זה נחמד מאוד לשחק שוב. התאמנתי המון, אני שמח שחזרתי למגרש. יש דרך ארוכה, אבל אני עושה צעדים טובים. ניסיתי לא להיות עצבני. אני פשוט מתרכז בכדורגל. אני מודע לכך שזו קבוצה ברמה אחרת מאלה ששיחקתי בהן רוב הקריירה, אני מנסה לסחוב את הקבוצה קדימה".

אריאן רובן | Cees van Hoogdalem/Soccrates/Getty Images

"הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על כושר ואז נראה. אני מקווה שאפתיע את עצמי ושאני מסוגל לעשות את הדברים שתמיד עשיתי. צריך לזכור שזה לא רק הגיל שלי אלא שלא שיחקתי שנה".

במקביל, יתר הגדולות של אירופה מתחילות להתכונן לעונה החדשה. בורוסיה דורטמונד קיימה את משחק ההכנה השלישי שלה לעונה הנוכחית והביסה 1:5 את דואיסבורג שמארחת את הטורניר. המשחק ארך שעה כמובן. הצהובים-שחורים פתחו חזק וכבשו שני שערים תוך דקה אחת – ג'ובאני ריינה ותורגן הזאר העלו אותה ל-0:2 בדקה ה-14. ג'יידון סאנצ'ו השתתף בחגיגה אף הוא וכבש את השלישי בדקה ה-26. דואיסבורג צימקה כבר שתי דקות. אנסגר קנאוף בן ה-18 עלה כמחליף במחצית והספיק לכבוש צמד נפלא. הקבוצה של לוסיאן פאברה פוגשים בשעה זו (ספורט2) את פיינורד במשחק עם הרכבים שונים כמובן

בווידאו: דורטמונד מנצחת 1:5 את דואיסבורג

בהמשך הצהובים-שחורים הציגו הגנה רעה ונכנעו 3:1 לפיינורד על אף שבהרכב פתחו יוליאן ברנדט, לוקאש פישצ'ק, אקסל ויטסל, אמרה צ'אן וארלינג הולאנד. ויסטל היה זה שכבש את שער הניחומים בדקה ה-52 בבעיטה מהאוויר. הולאנד החמיץ פנדל בתוספת הזמן. ניקולאי יורגנסן רשם ערב מוצלחת בשירות ההולנדים עם צמד (21 ו-36), הבלם אריק בוטגין כבש את השני בין לבין.

אייאקס – זלצבורג 1:4

הקבוצה של טן האח ניצחה עד היום בכל שלושת משחקי ההכנה שלה לעונה החדשה והמשיכה להיראות נהדר גם נגד האוסטרים על אף שרמת הקושי עלתה. כל שער היה יפה יותר מקודמו. הקשר ראיין גראבנברץ' כבש כבר בדקה השנייה בבעיטה אדירה מתוך הרחבה. החלוץ סקו קוייטה השווה לזלצבורג כבר בדקה התשיעית, אך ההולנדים שוב הגיבו עם גולאסו, הפעם של החלוץ הברזילאי אנטוני שכבש בבעיטה אדירה. בדקה ה-67 דוני ואן דה ביק קיבל מסירת עומק ובעט בסיבוב לפינה הרחוקה כדי להבטיח את הניצחון. דיווני רנשק הצעיר (17) היה חתום על הרביעי. דווקא דושאן טאדיץ' שהוחלף במחצית רשם ערב מאופק.

דוני ואן דה ביק | Rico Brouwer/Soccrates/Getty Images

בווידאו: אייאקס מביסה 1:4 את זלצבורג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי