זהבי חשף את המספר החדש שלו בפ.ס.וו. צפו בו כובש באימון הבכורה

אחרי שלבש לאורך השנים 7, 25 ו-16, באיינדהובן החלוץ יהיה מספר 11. מאמנו בסין בחודשים האחרונים, ואן ברונקהורסט ההולנדי, סיפר כי הישראלי התייעץ איתו לפני המעבר: "אי אפשר להטיל ספק באיכויות שלו"

(גודל טקסט)

ביום ראשון יצא ערן זהבי להרפתקה חדשה כשחתם רשמית בפ.ס.וו איינדהובן. כוכב נבחרת ישראל הספיק כבר לכבוש צמד באימון הבכורה שלו, שערים אותם שיתף עם עוקביו ברשתות החברתיות, וכעת נותר לראות האם יערוך את משחקו הראשון כבר בעוד יומיים במסגרת הליגה האירופית, כשקבוצתו תפגוש במשחק חוץ את מורה הסלובנית בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית.

צפו בשערים של זהבי מאימון הבכורה

עוד לפני משחקו הראשון ולאחר אימונים ראשונים בהולנד, זהבי גם עדכן כי מספרו החדש על החולצה יהיה 11, אחרי שלבש במכבי תל אביב את הספרה 7 ואיתה המשיך גם בסין, למעט עונת הבכורה בה היה 25. בהפועל תל אביב ובפאלרמו היה מספר 16.

ערן זהבי | מסך, אינסטגרם

בינתיים, בסין כבר מתגעגעים. ג'ובאני ואן ברונקהורסט מאמנו האחרון בגוואנגז'ו ר.פ, שיבח את החלוץ בראיון ל"טלחרף" ההולנדי: "הוא שחקן נהדר וחלוץ אמיתי, איינדהובן התברכה בחלוץ מצוין. אי אפשר להטיל ספק באיכויות שלו, ראיתי אותן כבר מהאימון הראשון".

ההולנדי סיפר כי זהבי התייעץ איתו לא מעט לפני קבלת ההחלטה: "הוא שאב ממני מידע רב על הליגה עצמה, על המועדון וגם על החיים בהולנד. כאן אצלנו היה לו ערך מוסף בולט. הוא יודע למצוא את השטח ברחבה, מבקיע בקלות ושחקן נהדר". ההולנדי אמר שהוא רצה מאוד שהחלוץ ימשיך במועדון אבל הבין כי בוער לזהבי להתקדם לליגה גדולה באירופה. הקורונה ומשחקי הנבחרת הקשו עליו בעונתו האחרונה.

גם ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב בעבר, חילק מחמאות: "אני מבין שהרבה אנשים חושבים שהוא הבקיע הרבה בליגות כמו ישראל ובסין. אבל בסין היו שחקנים יקרים הרבה יותר ממנו שלא הציגו מספרים כאלה. מבחינת הנתונים, זהבי היה החלוץ הכי טוב בסין בארבע השנים האחרונות. אסור לשכוח שהוא כבש שערים באירופה במדי מכבי ת"א והיה חד בנבחרת. אני משוכנע שהוא יבקיע הרבה בהולנד".

ערן זהבי באימון | פ.ס.וו איינדהובן, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי