זה הרגע שלו? זהבי החלים מהפציעה ויהיה בסגל נגד אייאקס

בראשון תפגוש איינדהובן את המוליכה למשחק העונה, המאמן אישר כי כוכב נבחרת ישראל שנעדר כחודש - החלים לחלוטין מהפציעה. "הוא סבל מחוסר מזל בגלל הקורונה, הפציעה והשחרור המאוחר. הוא ישוב לעצמו", אמר שמידט

(גודל טקסט)

כל הולנד מחכה לרגע הזה כאשר ביום ראשון יפגשו שתי קבוצות הפאר, אייאקס ו-פ.ס.וו איינדהובן (17:45, שידור ישיר בספורט4), לקרב גדול ראשון העונה וכן מאבק על פסגת הטבלה. הקבוצה של טן האח מובילה ביתרון נקודה. מי שעוד מחכה למשחק הזה בקוצר רוח הוא ערן זהבי שחווה התאקלמות קשה בהולנד. ברור כי משחק נגד אייאקס יכול לשנות הכל, על רקע כל הדיווחים על חזרה אפשרית למכבי תל אביב בחלון ההעברות הקרוב.

זהבי שכבש העונה שלושה שערים בלבד ורק אחד מהם בליגה, לא שיחק בכל מאז תחילת דצמבר כשעלה מהספסל נגד גרנאדה ונפצע. בשבוע האחרון שב לאימונים. מאמנו רוג'ר שמידט אישר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק כי חלוץ נבחרת ישראל כשיר לחלוטין ויהיה ברשימת המוזמנים. מעבר לכך הוא התייחס לפתיחת העונה הלא קלה שעברה עליו.

"נכון שזהבי לא רשם הצלחה מסחררת אצלנו, אבל הוא שוחרר באיחור גדול מקבוצתו הקודמת, אחר כך נדבק בנגיף הקורונה ולאחר מכן נפצע. הוא היה חסר מזל. הוא עבד קשה בתקופה האחרונה כדי להיות מוכן שוב ולהוכיח את עצמו". עוד אמר שמריו גצה, מנגד, נמצא בספק למשחק. שמידט נשאל על המשחק ואמר: "אכן משחק גדול, כמובן, אבל זה לא גמר גביע העולם".

בכלי התקשורת בהולנד מעריכים כי משחקים אלה יכריעו את עתידו של זהבי שכן איינדהובן תפגוש את הקבוצות הגדולות. שלושה ימים בלבד לאחר המשחק נגד אייאקס היא תפגוש את אלקמאר. בסוף החודש (31.1) תחכה לו פיינורד. אם זהבי לא ישחק תפקיד משמעותי, הוא עשוי לשקול את עתידו. בשלושת משחקי הליגה האחרונים ניצחה פ.ס.וו וכבשה לא פחות מעשרה שערים.

ערן זהבי
זהבי. חולם על שער נגד אייאקס | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי