"צריך לעשות כל מאמץ להחזיר את זהבי. הוא יחיה את מאבק האליפות"

אכזבה קשה במכבי ת"א לאחר התיקו עם בני יהודה, שחקנים סיננו: "ככה אי אפשר לנצח, מהמשחקים החלשים שלנו". בחדר ההלבשה מקווים שערן יגיע: הוא רוצה לחזור מהולנד". על המאמן נטען כי בחר בהרכב רע כמו דוניס

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פספסה אתמול (חמישי) הזדמנות גדולה לצמק את הפער ממכבי חיפה לשש נקודות לאחר שסיימה ב-0:0 חלש נגד בני יהודה. רצף הניצחונות הרצופים של המאמן פטריק ואן לוון נעצר ובקבוצה הרגישו לרגע כאילו חזרה הקבוצה של גאורגיוס דוניס – כזו עם שפת גוף כבויה המשדרת מצוקה ועזרה וממתינה להברקה אחת שתנצח את המשחק לקראת הסיום.

בשורות האלופה מתכננים להשלים את צירופו של המגן הימני אנדרה ג'ראלדש בשבוע הבא לאחר ששוחרר מאפואל ניקוסיה והוא עתיד לנחות בישראל אבל השם המדובר ביותר בקריית שלום, האיש שיכול להביא לשינוי ביכולת ולעזור לא לתת לאליפות השלישית ברציפות לחמוק – הוא שמו של ערן זהבי. גם בסביבת השחקנים לוחצים לצרפו.

"צריך לעשות כל מאמץ כדי להחזיר את זהבי. הוא רוצה לחזור מהולנד. הוא השחקן שיעשה את ההבדל ויחיה את מאבק האליפות. ערן יחבר את חדר ההלבשה ויעזור על כר הדשא. האנרגיות יחד איתו יהיו חדשות. התחושה היא שאין לנו סקורר שיכריע משחקים". גם בקרב רבים מהאוהדים התחושה היא כי ללא צירופם של השניים – אין סיכוי לזכות בתואר. לאחר המשחק החשוב בהולנד בין פ.ס.וו איינדהובן לבין אייאקס צפויות התפתחויות בכיוון וכבר הועברו מסרים בעניין לבעלי המועדון מיטש גולדהאר שנמצא כמובן בקנדה.

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

שחקנים בקבוצה דיברו לאחר המשחק על חוסר אנרגיות במגרש ועל כך שהיה מדובר באחת ההופעות החלשות שלהם העונה ומשפטים כמו "ככה אי אפשר לנצח" נזרקו לאוויר. מעבר לכך, בסביבת מקורבים לשחקנים חשו אתמול כי גם ואן לוון הפעם שגה בבחירת ההרכב. "בכל המשחקים העונה כבר בתחילת הדרך חשים שההרכב רע מקצועית וממתינים לחילופים ולתיקונים במחצית השנייה. ההתקפה של הקבוצה מעט מוגבלת העונה ואין מספיק כישרון".

על ספסל הקבוצה ישב הקפטן שרן ייני האבל על מות אביו. ייני חש אחריות כקפטן ומנהיג הקבוצה ורצה להיות עם חבריו במשחק האחרון רגע לפני הסגר והשבתת הליגה לשבועיים. דור פרץ שספג אתמול כרטיס צהוב חמישי הצטער על כך שהוא צפוי להחמיץ את המשחק הגדול נגד מכבי חיפה בבלומפילד, בהתאם לשינויים המסתמנים בלוח המשחקים הקרוב בעקבות ההשבתה.

לאחר המשחק אמר פרץ: "אנחנו מכבי תל אביב, זה מועדון גדול ועלינו להוכיח על המגרש שאנחנו ראויים למועדון הזה . לצערנו אין כדורגל בשבועיים הבאים ובאימונים צריך לשפר את מה שהמאמן יבקש מאיתנו".   אחד הדברים, מסתמן, עליהם יעברו בקריית שלום הוא שיפור המעבר קדימה מול הגנה צפופה כמו זו של בני יהודה. בקבוצה מאוכזבים מכך ששחקני הקישור וההתקפה אינם שומרים על יציבות כשאתמול יונתן כהן שהוחלף כבר בשלב מוקדם ואלכסנדר פשיץ' התקשו מאוד ואכזבו.

פטריק ואן לוון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי