אקס ברצלונה וצ'לסי: "זהבי מזכיר לי את למפארד, הוא חיית אימונים"

בודווין זנדן, שמשמש כיום כמאמן התקפה בפ.ס.וו איינדהובן ועובד עם הישראלי, החמיא: "נשאר אחרי האימון עם שקית של 20 כדורים ובועט, הוא יודע מה הוא רוצה מעצמו". וגם: שיתוף הפעולה המורכב עם מאלן

(גודל טקסט)

אחרי הצמד ב-2:2 נגד אייאקס, פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי יארחו הערב (רביעי החל מ-19:40, ישיר בספורט1) את אלקמאר לקרב צמרת מסקרן ויקוו לרשום ניצחון שיעלה אותם באופן זמני לפסגת הליגה ההולנדית. לקראת המשחק, זהבי זכה הבוקר למחמאות גדולות מבודווין זנדן, שמשמש כמאמן התקפה במועדון ההולנדי וכידוע שיחק במהלך הקריירה שלו במועדונים גדולים כמו צ'לסי, ברצלונה וליברפול.

זנדן סיפר על תחילת דרכו של זהבי בפ.ס.וו: "הוא הגיע מליגה ברמה אחרת, חיפש את עצמו מבחינה מקצועית ואז חלה בקורונה ואחר כך נפצע. אתה רואה איך הוא מתאמן, מדובר בשחקן שבאמת יודע מה הוא רוצה מעצמו, כזה שתמיד נשאר לעבוד אקסטרה אחרי שהאימון מסתיים. ערן הוא באמת חיית אימונים. הוא מזכיר לי את פרנק למפארד. גם הוא היה נשאר עם שקית של עשרים כדורים ופשוט בועט לשער, כך שהצמד נגד אייאקס ממש לא הפתיע אותי. אם אתה משקיע, זה משתלם".

"ערן שחקן מנוסה שהבקיע המון שערים במהלך הקריירה שלו", המשיך זנדן בן ה-44: "אנשים יכולים לומר שהוא הבקיע "רק" בליגה הישראלית או בליגה הסינית, אבל גם שם מישהו צריך לשים את הכדור ברשת והוא עשה את זה". לסיום, שחקן העבר ההולנדי התייחס לשיתוף הפעולה של זהבי ומאלן: "זה בלט לטובה נגד אייאקס, ראו שהם יודעים להסתדר. שניהם רגילים לשחק כחלוצים בודדים, אז הם היו צריכים זמן כדי לתאם את זה אחד עם השני ולעבוד על כך יותר באימונים".

ערן זהבי | Gerrit van Keulen/BSR Agency/Getty Images
בודווין זנדן
בודווין זנדן | Soccrates Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי