בשלישי בספורט1: ערן זהבי יחזור להרכב של פ.ס.וו בגביע?

החלוץ הישראלי שירד לספסל נגד ספרטה רוטרדם, עשוי לשוב ל-11 נגד וולנדאם בשלב שמינית הגמר (21:55). שמידט אישר כי גצה וגאקפו לא ייכללו בסגל והוסיף: "אחליט מי יפתח רק לאחר האימון המסכם"

(גודל טקסט)

בשל עומס המשחקים של פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי פתח את משחק הליגה בשבת נגד ספרטה רוטרדם על הספסל, אך בתשע הדקות שקיבל מרוג'ר שמידט הוכיח החלוץ הישראלי שיש לו הרבה מה לתרום עם דריבל אחד מוצלח ומסירה חכמה שהובילה לשער החמישי של פ.ס.וו, אשר סגר את הסיפור. מחר (שלישי, 21:55, שידור ישיר בספורט1) זהבי עשוי להרכב של קבוצתו ההולנדית לקראת המשחק נגד וולנדאם מליגת המשנה, במסגרת שמינית גמר הגביע ההולנדי.

המפגש נגד וולנדאם, יהיה השני העונה במסגרת הגביע של פ.ס.וו, שהסתדרה ללא זהבי לפני כחודש ימים עם ניצחון 1:2 על דה חראפשחאפ, גם היא מהליגה השנייה בהולנד, בזכות שערים של פיליפ מקס ודוניל מאלן ומחר כאמור המסע לגביע עשירי בתולדות המועדון וראשון מאז 2012 יימשך במפגש החוץ בקראס סטדיון.

זהבי שפרסם בשעות הצהריים קטעים מאימון הסיומות האישי שערך יחד עם מאמן הכושר ערן שדו, עשוי לקבל בחזרה את מקומו בהרכב, לאור הלו"ז הצפוף. מי שיעדרו בוודאות מהמשחק מחר יהיו הבלם ניק וירגבר וצמד שחקני ההתקפה קודי גאקפו ומריו גצה הפצועים.

ערן זהבי | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

המאמן שמידט אמר לקראת המשחק: "מובן מאליו שהמטרה שלנו היא להגיע לסיבוב הבא. למעט מספר שחקנים, הקבוצה שלי התאוששה מהמאמץ שעשתה נגד ספרטה רוטרדם ולאחר האימון המסכם, אחליט מי יפתח בהרכב. וולנדאם היא לא קבוצה שאנחנו רואים מדי שבוע בליגה ההולנדי, זה אחד הקסמים של הגביע לדעתי ואני בטוח שהיא תעשה לנו חיים קשים, בדיוק כפי שעשתה דה חראפשחאפ, אבל לנו יש רק מטרה אחת – העפלה לשמינית הגמר".

הקשר הברזילאי מאורו ג'וניור הוסיף: "לא משנה לי באיזו מסגרת ובאיזו ליגה היריבה שלנו תשחק, אני נרגש לעבוד קשה בשביל. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה מאוד".

ערן זהבי, רוג'ר שמידט | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי