ישפיע על ערן זהבי? שני כוכבי פ.ס.וו מבוקשים בבונדסליגה

הישראלי נמצא תחת חוזה ואמור לשוב לאיינהדובן לקראת העונה הבאה, אבל ייתכן שמאלן ואיהטראן לא יהיו שם - אלא בוולפסבורג ביחד עם מארק ואן בומל, כך לפי "GOAL"

(גודל טקסט)

מארק ואן בומל, שחקן העבר של ברצלונה, באיירן מינכן ומילאן, החל את קריית האימון שלו ב-2018/19 כמאמן פ.ס.וו איינדהובן, הקבוצה במדיה שיחק בתחילת הקריירה וגם פרש ב-2013. דווקא כמאמן הוא לא הצליח באיינדהובן ופוטר לאחר כשנה וחצי, אבל כעת הוא צפוי לאתגר מעניין במיוחד כמאמן וולפסבורג מהבונדסליגה הגרמנית.

הודעה רשמית על הגעתו לזאבים עדיין אין, אבל התקשורת הגרמנית משוכנעת שההכרזה תגיע בקרוב ולפי "GOAL", הוא כבר סימן שני מועמדים שאותם ירצה לצרף. מדובר בחבריו לקבוצה של ערן זהבי, החלוץ והכוכב של פ.ס.וו דוניל מאלן והקשר מוחמד איהטראן, יקיר האוהדים שלמעשה נותר מחוץ להרכב גם בשל צירופו של הישראלי בקיץ שעבר.

וולפסבורג סיימה את עונת הבונדסליגה במקום הרביעי והיא תשתתף בעונה הבאה בשלב הבתים של ליגת האלופות וברשימת הרכש של המאמן בן ה-44 נמצאים צמד כוכבי פ.ס.וו, כמו גם הקשר בן ה-21 מיכאל סאדילק, שחקן סלובן ליברץ ונבחרת צ'כיה. נטען כי ואן בומל גם יקווה לצרף את מלאיירו בוגראדה, הקשר בן ה-18 של הופנהיים שבקבוצה מקווים להשאירו והוא גם זוכה למעקב מברצלונה וממילאן.

וולפסבורג צפויה לאבד את החלוץ ההולנדי והכוכב שלה, ואוט וחהורסט, ועל כן לחוד מועמדים מאלן וגם מירון בואוד מאלקמאר. זהבי אמר מוקדם היום היום שהוא "לא שולל כלום" כשנשאל על חזרה לליגת העל, אבל מעניין לראות כיצד ואם בכלל תשפיע עזיבה של שניים מהכוכבים.

ערן זהבי, מוחמד איהטארן | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי