מולר והומלס חזרו לסגל נבחרת גרמניה ליורו. גם מוסיאלה בפנים

למעלה משנתיים אחרי שהופרשו בצורה לא מכובדת, קשר באיירן ובלם דורטמונד נמצאים ברשימה של לב עבורו יהיה זה הטורניר האחרון. רויס, מנגד, החליט שלא להגיע לטורניר והסביר את החלטתו

(גודל טקסט)

אחרי מונדיאל נוראי במהלכו כאלופת העולם המכהנת הודחה בבושת פנים כבר בשלב הבתים, נבחרת גרמניה רוצה לתקן את הרושם ביורו 2020 על אף ששובצה ל"בית המוות" יחד עם נבחרת צרפת אלופת העולם ופורטוגל אלופת אירופה. היום (רביעי) פרסם יואכים לב, בטורניר האחרון שלו על הקווים, את הסגל המלא. הכותרות הגדולות: תומאס מולר, כפי שדווח לאחרונה, חזר לסגל וכך גם מאטס הומלס. השניים, יחד עם ג'רום בואטנג, "הופרשו" כזכור בצורה לא מכובדת במרץ 2019. הבלם של באיירן לא חזר.

מולר (31) רשם העונה 15 שערים ו-24 בישולים בכל המסגרות במדי באיירן מינכן והוכיח שהוא בכושר מצוין. יש לו מאה משחקים במדי הנבחרת. כמובן שהוא היה חלק מההצלחה האדירה ב-2014 כשגרמניה ניצחה את ארגנטינה בגמר המונדיאל. הוא כבש חמישה שערים באותו הטורניר. משחקו האחרון במאנשפט היה בנובמבר 2018 כשלאחר מכן החליט המאמן להצעיר את הנבחרת.

הומלס, שרשם 70 הופעות וגם הוא נכלל בסגל למונדיאל, "כבר אינו מהיר כבעבר אבל המיקום והניסיון יוצאי דופן". הוא לא שיחק בנבחרת מאז נובמבר 2018. הבלם כעס בזמנו על הדרך בה נופה אבל כשנשאל על חזרה לנבחרת בתחילת השנה אמר: "כבר הקדשתי לך מחשבה רבה, תמיד התרגשתי והייתי נלהב לשחק בנבחרת".

הקפטן מנואל נוייר יהיה בין הקורות כמובן. היות ומחליפו, מארק אנדרה טר שטגן, הודיע כי יעבור ניתוח וייעדר, קווין טראפ מאיינטרכט פרנקפורט וברנד לנו מארסנל יהיו שאר השוערים. לנבחרת שמות גדולים נוספים כמו לאון גורצקה וג'ושוע קימיך שבלטו במדי באיירן מינכן וגם סרג' גנאברי ולירוי סאנה. קאי האברץ וטימו ורנר מצ'לסי וטוני קרוס מריאל מדריד. ג'מאל מוסיאלה בן ה-18 שכבר ערך הופעת בכורה בנבחרת, קיבל הזדמנות.

מי שהיה אמור להיכלל בסגל לאור יכולתו בסיום העונה הוא מרקו רויס, קפטן בורוסיה דורטמונד, אך לאחר התייעצות עם מאמנו החליט לוותר על ההזדמנות. הקשר כתב: "אחרי עונה מסובכת שהסתיימה בצורה מוצלחת, תודה לאל, החלטתי יחד עם המאמן שלא אהיה בסגל ליורו. אני תמיד מלאה גאווה לשחק עבור המדינה שלי וזו הייתה החלטה קשה, אך אקח את הזמן הזה להתאוששות כדי להכין את עצמי לעונה הבאה".

"זו הייתה תקופה מאוד אינטנסיבית", אמר המאמן לב. "הפכנו כל פינה כדי לעשות את ההחלטות הטובות ביותר. היכולת של השחקנים במדי הנבחרת הייתה חשובה. לצערי לא יכולתי לבחון מקרוב את השחקנים שמעבר לים. הכל יהיה כפוף להצלחה. לא ניתן היה לבצע מהפכה מלאה, הקורונה הקשתה על הכל". שלושה שחקנים יהיו בהמתנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי