בונוצ'י: "לראשונה מאז שאני כאן אין מחלוקות". ליפי בחר את שחקן המפתח

בלם נבחרת איטליה אופטימי לקראת היורו: "גילינו מחדש את התלהבות, ההנאה מהכדורגל והכישרון שלנו. נילחם כדי לחזור למקומנו הטבעי. האחדות היא היתרון". המאמן האגדי: "בארלה יהיה הההפתעה". וגם: ההכנות לטורקיה

(גודל טקסט)

נבחרת איטליה נעדרה מהמונדיאל האחרון מה שהיווה נקודת שפל עבורה. רוברטו מנצ'יני לקח את המושכות ושינה את פניה מקצה לקצה. אין ספק שהסקוואדרה אזורה מגיעה ליורו 2020 כאחת הנבחרות המסקרנות והרעבות ביותר. ביום שישי היא הביסה 0:4 את צ'כיה במשחק מצוין. משחק הפתיחה בשישי זימן לה יריבה קשה בדמות טורקיה כאשר מרקו וראטי מתאמן לבדו ולא בטוח שיוכל אפילו להיכלל בסגל. אלסנדרו פלורנצי בספק אך ההערכות הן כי יפתח בהרכב.

בינתיים, לאונרדו בונוצ'י הוותיק התראיין וסיפר על תחושותיו לקראת שריקת הפתיחה. בונוצ'י אמר: "היה לנו יורו נהדר ב-2016 למרות שהודחנו בשלב רבע הגמר וזה הרגיש מוקדם מדי. כפי שאנטוניו קונטה אמר אז – אנו מקווים שעם מנצ'יני נהיה אפילו טובים יותר. קונטה מנהיג וכריזמטי, כנראה הטוב ביותר שיש. הוא הצליח לפצות על האיכות שהייתה חסרה לנו. עם מנצ'יני גילינו מחדש את ההתלהבות, ההנאה מהכדורגל וגם הכישרון שלנו. הם מאמינים שונים אבל מצוינים".

החוזק של הנבחרת: "האחדות שלנו היא היתרון. אין לנו שחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו או רומלו לוקאקו שמסוגלים להבקיע כל כך הרבה שערים. לאחר התקופה החשוכה במונדיאל 2018, כשנכשלנו, אנחנו רוצים להילחם למען איטליה ולהחזיר את הנבחרת למקומה הטבעי.

שחקני נבחרת איטליה | Marco Luzzani/Getty Images

"הפרויקט הזה מתגבש, יש לנו התלהבות, כישרונות, צעירים ומנוסים. חיכינו כל כך הרבה זמן ליורו ולבסוף זה הגיע. עם אוהדים באצטדיון זה ספורט שונה לגמרי, הקהל דוחף ומעודד אותך. זה מרגיש כמו הפעם הראשונה מאז שאני בנבחרת שאין שום מחלוקת ואנחנו עובדים בצורה טובה".

במהלך קמפיין המוקדמות כבשה איטליה 25 שערים בשמונה משחקים, כלומר שלושה בממוצע למשחק. בונוצ'י, כיאה לבלם, מרוצה מכך שהנבחרת שמרה על שער נקי. "כשאתה לא סופג, הקרדיט מגיע לכל הנבחרת, שחקני ההגנה חייבים עזרה. אני כל כך שמח שראינו לא רק כדורגל התקפי ואטרקטיבי אלא גם משחקים בהם היינו צריכים להתלכלך, כולם. כבלם אתה תמיד מעדיף לנצח 0:1". לסיום אמר: "לטורקיה מגיע כבוד, הם הראו מול צרפת עד כמה הם חזקים. זו נבחרת מצוינת והם בדרך למעלה".

בעוד הבלם אמר כי לנבחרת אין שחקן אחד יוצא דופן, מרצ'לו ליפי, שהוליך את הנבחרת לזכייה במונדיאל 2006, טען אחרת: "לדעתי ניקולו בארלה השחקן החשוב. הוא כבר שיחק בנבחרת אבל אחרי שתי עונות באינטר ובליגת האלופות, הוא יוכל להיות הפתעת הטורניר. הגיע הזמן שלנו. אני אוהב איך שהוא משחק, איך שהוא רץ ואיך שהוא נלחם". הוא החמיא גם ללורנצו אינסינייה: "הוא היה מרשים נגד צ'כיה, יש לו איכות אדירה. כשיש לנו את הכדור, כל השחקנים רצים קדימה ויודעים שאינסינייה מסוכן מאוד".

ניקולו בארלה | Marco Luzzani/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי