בריית'ווייט: "חזרנו לשחק כי זו הייתה האפשרות הפחות רעה של אופ"א"

חלוץ נבחרת דנמרק רמז שלא הייתה להם ברירה אלא לשוב למגרש לכל היותר למחרת בצל הטראומה מהתמוטטות אריקסן, בידיעה שאחרת יספגו הפסד טכני: "שחקנים היו במקום אחר ולא יכלו לשחק, ממש לא רצינו לחזור"

(גודל טקסט)

כריסטיאן אריקסן מתאושש בבית החולים בקופנהאגן ממה שנראה כמו אירוע לב במהלך המשחק של נבחרת דנמרק נגד פינלנד והבוקר (שני) גם אמר לעיתון האיטלקי "גאזטה דלו ספורט" כי הוא חש בטוב וממתין לאבחון רפואי שיאשר מדוע התמוטט בשלהי המחצית הראשונה, דברים שבהחלט "שחררו" גם את שחקני נבחרת דנמרק כדי לומר את אשר על ליבם בכל הנוגע לצד של אופ"א בסיפור.

כידוע, לאחר שהתברר כי אריקסן בהכרה ומצבו יציב, אופ"א הציבה לדנים שתי אפשרויות: הראשונה היא לשוב לשחק והשנייה היא לעלות למגרש למחרת בשעת צהריים מוקדמת. נטען גם כי אריקסן בעצמו שוחח עם חבריו באמצעות אפליקציית "פייס טיים" ואישר כי הוא "מרגיש יותר טוב" ומבקש מהם לשוב לשחק, מה שהוביל לחזרת הדנים להמשך המשחק כעבור שעה, משחק שכידוע הסתיים בהפסד היסטורי שלהם לנבחרת פינלנד במשחקה הראשון אי פעם באליפות אירופה.

שוער העבר פטר שמייכל, אביו של השוער הנוכחי של נבחרת דנמרק, קספר, סיפר את זה אתמול קצת אחרת. אמנם לדנים אכן ניתנו שתי אפשרויות בחירה, אולם הוא גם הבהיר כי אם הדנים היו מסרבים – הם היו סופגים הפסד טכני. בלית ברירה וכשהם עדיין בטראומה רצינית, שבו לשחק עוד באותו יום וכאמור הפסידו 1:0.

התבטאות רשמית ראשונה בנושא מצד אחד משחקני נבחרת דנמרק השמיע היום חלוץ ברצלונה, מרטין בריית'ווייט שבין השורות ביקר באופן לא פשוט את אופ"א: "שתי האופציות שהיו לנו לא היו טובות, אבל לקחנו את האופציה הפחות רעה כדי לסיים את המשחק. רבים מהשחקנים לא היו במצב לשחק כדורגל, היינו במקום אחר וממש לא רצינו לחזור. אלו היו האפשרויות שלנו ואמרו לנו לבחור, זה כל מה שאני יכול לומר", סיפר.

עוד אמר החלוץ: "היינו מאוד רוצים שתהיה אפשרות נוספת כי ממש לא רצינו לשחק כדורגל בצורה כזו, אבל אופ"א הבהירה שאנחנו יכולים לבחור בין שתי האפשרויות האלו – לשחק מיד או מחר בצהריים".

מרטין בריית'וויט | JONATHAN NACKSTRAND/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי