דור פרץ נחת באיטליה לקראת מעבר לוונציה: "שמח להיות כאן"

דור פרץ, אבי ריקן | אריאל שלום

הקשר שסיים את חוזהו במכבי ת"א הגיע לארץ המגף במטרה לחתום בשורות העולה החדשה לסרייה א' במדיה ישתכר כ-750 אלף יורו בעונה, כשגם אודינזה עדיין לא ויתרה על שירותיו. בשדה במילאנו שוחח בקצרה עם התקשורת

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דור פרץ, קשר מכבי תל אביב, בדרכו לליגה האיטלקית הבכירה. שבועות ספורים לאחר שסיים את חוזהו, הפך לשחקן חופשי וגם קיבל דרכון פורטוגלי שלא יצריך מקבוצות אירופיות לרשום אותו כשחקן זר, הוא נחת היום (שלישי) באיטליה וצפוי ביממה הקרובה לקדם את מעברו לעולה החדשה וונציה.

בשבת חשפנו בספורט1 כי אודינזה הגישה הצעה לקשר ואמש (שני) בתקשורת האיטלקית נטען כי גורמים בוונציה אישרו פנייה לכוכב מכבי תל אביב, שבשלב זה מעדיף את הצעת ונציה והגיע לעיר במטרה לקדם את השיחות, לעבור בדיקות רפואיות אם הכל יסוכם ולאחר מכן לחתום רשמית. פרץ עוד עשוי גם להיפגש עם ראשי אודינזה שלא ויתרו על שירותיו וכך או אחרת הוא יקבל החלטה ביממה הקרובה.

כפי שפרסמנו בספורט1 הבוקר, ונציה לחצה על דור פרץ להשיב להצעתה ב-24 השעות הקרובות ועל כן הוא עלה על טיסה הבוקר מישראל ונחת לפני זמן קצר במילאנו. לפי התקשורת האיטלקית הוא ישתכר בוונציה כ-750 אלף יורו בכל עונה. לאיטליה הוא הגיע מלווה בסוכנו, אבי נמני, ובשדה התעופה הוא נשאל אם הוא שמח להיות באיטליה והאם הוא מכיר את ונציה וענה: "כן, אני שמח. ראיתי הכל ואני רוצה לעשות את המיטב".

דור פרץ | ג'אנלוקה די מארציו, סקיי ספורט

כמובן שלא רק שתי האיטלקיות מחכות בקוצר רוח לתשובתו של דור פרץ ולוחצות עליו להשיב בקרוב, אלא גם מכבי תל אביב שצריכה להיערך בצורה שונה לחלוטין לעונת 2021/22 אם השחקן הטוב ביותר שלה יעזוב. כידוע, פרץ סיים את חוזהו ויכול לעזוב ללא תמורה, אבל מכבי תל אביב הציעה לו חוזה משודרג שבמסגרתו ירוויח כ-410 אלף יורו בכל שנה לפני מענקים ובונוסים שונים.

דור פרץ | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בסביבת השחקן טענו לכל אורך השבועות האחרונים שרק הצעות מהליגות הבכירות באנגליה, איטליה, גרמניה וספרד באות בחשבון עבורו ושכך או אחרת הוא לא מתכוון לצאת לאירופה בכל מחיר, אולם גם סיפרו כי הוא מחזיק בהצעות מפתות. כפי שפרסמנו, הוא כבר דחה מספר הצעות וביניהן מהקבוצות הרוסיות צסק"א מוסקבה וסוצ'י שהציעו לו שכר המוערך בכמעט מיליון יורו לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי