מלך אירופה: רונאלדו הפך לשיאן השערים וההופעות ביורו

לאחר הצמד שכבש, הכוכב הגדול הגיע ל-11 שערים באליפות אירופה ועקף את פלאיטיני. כבר בשריקת הפתיחה נגד הונגריה רשם את משחקו ה-22 ביורו ועבר שוויינשטייגר. בנוסף, החלוץ הוא הראשון לשחק בחמש אליפויות שונות

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו סיים את יורו 2016 כשהוא מניף את הגביע היוקרתי בתום משחק הגמר נגד צרפת, והערב (שלישי) הכוכב הגדול הפך באופן ברשמי למלך השערים הופעות במפעל. בגיל 36, רונאלדו עלה היום למשחקו ה-22 במסגרת אליפות אירופה ובכך עקף את בסטיאן שוויינשטייגר הגרמני.

חלוץ יובנטוס לא הסתפק בשיא ההופעות בטורניר החגיגי של אירופה, כאשר היום הוא גם הפך לשחקן הראשון שמשחק בטורניר בפעם החמישית בקריירה ולאחר שכבש ב-0:3 על הונגריה הערב, גם הפך לשחקן הראשון שכובש חמישה טורנירי יורו ברציפות. כזכור, הוא היה חלק מהנבחרת שהעפילה לגמר ב-2004, ולאחר מכן רשם הופעות גם ביורו 2008, 2012, 2016 וכאמור, גם בנוכחי. איקר קסיאס, חברו לשעבר בריאל מדריד, זומן הוא חמש פעמים שונות ליורו, אך לא שותף בשנת 2000 ובשנת 2016.

ומה לגבי השערים, הדבר המזוהה ביותר עם רונאלדו? לאחר הצמד שכבש בדקות הסיום הונגריה, CR7 הפך רשמית גם למלך השערים הבלעדי של היורו עם 11 כיבושים. למעשה, כבר לפני כן הוא היה במקום הראשון עם תשעה גולים, אך גם למישל פלאטיני יש מאזן דומה במדי נבחרת צרפת. כעת, רונאלדו לבדו בפסגה.

רונאלדו. מלך השערים וההופעות של היורו | BERNADETT SZABO/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי