אחרי המעשה של רונאלדו: אופ"א הזהירה את שחקני היורו

כריסטיאנו רונאלדו | Alex Pantling/Getty Images

לאחר שהכוכב הפורטוגלי הסיר בקבוקי "קוקה קולה" מהשולחן במסיבת העיתונאים וגרם לקריסה במניות החברה, אופ"א הודיעה לשחקנים שהם עלולים לספוג קנסות אם דברים כאלו יחזרו. "הספונסריות הן חלק בלתי נפרד מהטורניר"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו גרף הרבה כותרות בעולם עוד לפני הצמד הגדול שכבש נגד הונגריה, זאת מפני המעשה שעשה במסיבת העיתונאים לפני המשחק, בה הוא הסיר מהשולחן את שני בקבוקי "קוקה-קולה" שהוצבו שם בשל העובדה שחברת המשקאות היא ספונסרית מרכזית בטורניר יורו 2020.

רונאלדו, שגם הכריז לצופים "תשתו מים" ואחז בקבוק מים בידו גרם לסערה גדולה בקרב קוקה קולה, שספגה צניחה של כ-4 מיליארד דולר מהשווי שלה על פי הדיווחים. בהמשך גם פול פוגבה עשה מעשה דומה כאשר הסיר מהשולחן בקבוק של חברת "הייניקן". היום (חמישי) הגיעה התגובה של אופ"א, שהזהירה את כל שחקני היורו שהם יספגו קנסות אם המעשים האלו יחזרו.

"אופ"א הזכירה לנבחרות המשתתפות כי הספונסריות הן חלק בלתי נפרד מהטורניר, כדי להבטיח את התפתחות הכדורגל ברחבי אירופה, כולל עבור נוער ונשים" נמסר בהודעה רשמית של אופ"א. "כל השחקנים מחויבים לעקוב באמצעות הפדרציה שלהם לתקנות הטורניר. אופ"א לעולם לא תקנוס שחקנים ישירות, נעשה את זה דרך ההתאחדות הלאומית המשתתפת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי