"כל דנמרק איתך, כריסטיאן": המחווה המרגשת לאריקסן

חמישה ימים לאחר שכוכב הדנים התמוטט על כר הדשא, חבריו לנבחרת ושחקני בלגיה ערכו מחווה מרגשת בדקה העשירית, כיאה למספר החולצה של השחקן. אוהדי שתי הנבחרות הניפו שלטי תמיכה

(גודל טקסט)

האירוע הכי זכור בשבוע הראשון של יורו 2020 הגיע ללא ספק ביום שבת, כאשר קשר נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן, התמוטט על כר הדשא בקופנהאגן במשחק נגד נבחרת פינלנד. שחקנה של אינטר עבר פעולות החייאה בעודו על המגרש ולאחר מכן הועבר לבית החולים. כעבור מספר שעות הגיעו הבשורות הטובות שהוא בהכרה מלאה ושהוא מתאושש מהאירוע הלבבי. עולם הכדורגל כולו התגייס על מנת לתמוך בקשר הדני, והערב (חמישי) במשחק בין בלגיה ודנמרק קיבלנו את המחווה הכי מרגשת שיש.

בדקה העשירית, כמחווה למספר החולצה של אריקסן, שחקני הקבוצות הוציאו את הכדור מחוץ לתחומי המגרש, ומחאו כפיים לשחקן לעיניי הקהל הביתי והאוהד בקופנהאגן. עוד לפני המשחק, אוהדי שתי הנחברות הניפו שלטים כמחווה לאריקסן, ובדקה העשירית האוהדים הדנים חשפו שלט נוסף בו נרשם בשפה המקומית: "כל דנמרק איתך, כריסטיאן". חברו של אריקסן באינטר, רומלו לוקאקו, סיפר לקראת המשחק כי במהלך ההתמודדות בי הבלגים לדנים הם מתכננים לערוך את המחווה הזו לאריקסן. החלוץ אף הודה כי הוא מעוניין לבקר את שותפו מאלופת איטליה בבית החולים, אך ייתכן כי זה לא יתאפשר עקב מגבלות הקורונה. כזכור, כאשר לוקאקו הבקיע ב-0:3 של בלגיה על רוסיה, הוא הקדיש את השער לחברו כשקרא "אני אוהב אותך, כריס".

יש לציין כי פרט ללוקאקו, ישנם שני שחקנים ב-11 של הנבחרת הבלגית ששיתפו פעולה בעבר עם אריקסן. צמד הבלמים הוותיקים, יאן ורטונגן וטובי אלדרוויירלד, שיחקו יחד עם הקשר הדני שנים רבות בטוטנהאם, ועוד קודם לכן הם שיתפו פעולה באייאקס.

רומלו לוקאקו וסימון קר מריעים לאריקסן
רומלו לוקאקו וסימון קר מריעים לאריקסן | Hanna McKay – Pool / Pool
אוהדי דנמרק מריעים לכריסטיאן אריקסן
אוהדי דנמרק מריעים לכריסטיאן אריקסן | Stuart Franklin / Staff
דנמרק ובלגיה במחווה לכריסטיאן אריקסן
דנמרק ובלגיה במחווה לכריסטיאן אריקסן | HANNAH MCKAY / Contributor
אוהדי נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן
אוהדי נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן | BRUNO FAHY / Contributor
אוהדי נבחרת בלגיה בשלט לכריסטיאן אריקסן
אוהדי נבחרת בלגיה בשלט לכריסטיאן אריקסן | Hanna McKay – Pool / Pool

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי