ספרד מתוסכלת: "אתה מתחיל לחשוב שהכדור לא ייכנס יותר לשער"

שחקני נבחרת ספרד | LLUIS GENE/POOL/AFP via Getty Images

רודרי, קשר מנצ'סטר סיטי והלה רוחה, שפך את כאבו אחרי ה-1:1 המאכזב מול פולין: "המילה היא אחת - תסכול. אנחנו צריכים שאנשים יעמדו לצדנו". בתקשורת קטלו את אנריקה: "ככה לא נגיע לשום מקום"

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד באה ליורו 2020 כשמסביבה ביקורת קשה על המאמן לואיס אנריקה, ולא מעטים האנשים שלא ממש התלהבו מהסגל שמציגה הלה רוחה באליפות אירופה. אחרי שני משחקים – נראה כי כל הביקורות שהיו עוד לפני כן מוצדקות. אחרי ה-0:0 במחזור הפתיחה מול שבדיה, אתמול (שבת) הספרדים סיימו ב-1:1 מול פולין, ועלולים למצוא את עצמם מחוץ לשמינית הגמר.

הבשורה החיובית מבחינת נבחרת ספרד היא שהיא תלויה בעצמה. ניצחון על סלובקיה במחזור הסיום של שלב הבתים יעלה את חניכיו של לואיס אנריקה לשמינית הגמר ללא קשר לתוצאה במשחק המקביל בין שבדיה לפולין. תיקו עשוי להספיק בהתאם לשאר התוצאות, אבל הספרדים יודעים – רק ניצחון בא בחשבון.

המשחק אתמול היה דומה מאוד למשחק הראשון מול שבדיה. אחוזים גבוהים מאוד של החזקה בכדור, מעט שערים. אמנם היו יותר מצבים ללה רוחה מאשר במשחק הראשון שלהם ביורו 2020, אך הם החמיצו פעם אחר פעם, ושוב החמיצו פנדל. זה הפנדל הרביעי ברציפות ששחקני נבחרת ספרד מחמיצים, ובכלל, השישי במשחקי היורו לדורותיו – יותר מכל נבחרת אחרת. ממש קללה.

לואיס אנריקה | Marcelo Del Pozo – Pool/Getty Images

"בלאגן. נורה אדומה", נכתב בתקשורת הספרדית. "משהו לא עובד אצל השחקנים של לואיס אנריקה". בתקשורת המקומית לא בלמו את עצמם מלקטול אל הנבחרת: "חסרת ברק, אפילו יותר מאשר במשחק מול שבדיה. ככה לא נגיע לשום מקום, לואיס אנריקה".

רודרי שיתף את כאבו במונולוג חשוף בסיום: "אנחנו מאוד מתוסכלים. הכדור פשוט לא רצה להיכנס. היו לנו מצבים, אבל אתה מתחיל לחשוב שהכדור לא ייכנס יותר לשער. המגרש לא היה במצב הכי טוב, אבל זה לא תירוץ. לעולם לא תהיה יריבה כאלה בטורנירים כאלה, שום המשחק לא קלה.

"המילה היא תסכול, זו ההרגשה", המשיך קשר מנצ'סטר סיטי ונבחרת ספרד. "אני מאוד מקווה שאנשים יישארו איתנו ויעמדו לצדנו עד הסוף – כי אנחנו מאוד צריכים את זה. זה לא הזמן להיכנע או לבקר. זה עדיין תלוי בנו".

פראן טורס, רודרי | LLUIS GENE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי