באנגליה יבינו? סאות'גייט הסביר מדוע סאנצ'ו לא משחק

אחרי שלא העניק לו דקות בשני המשחקים הראשונים ביורו, המאמן נשאל האם כוכב דורטמונד ישותף נגד צ'כיה וענה: "בשביל הרבה צעירים זה הטורניר הגדול הראשון, אז אנחנו מציאותיים בציפיות שלנו"

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה רחוקה מלהרשים עד כה ביורו 2020, כאשר למרות שצברה ארבע נקודות משני משחקים והיא נמצאת במקום השני בבית ד', את הרשת היא מצאה רק פעם אחת והיכולת שהציגה ב-0:0 נגד סקוטלנד בשישי האחרון הייתה מאכזבת למדי. באופן טבעי, הטענות מופנות לעברו של המנג'ר גארת' סאות'גייט.

אחת ההחלטות היותר שנויות במחלוקת של המאמן הייתה לספסל את ג'יידון סאנצ'ו בשני המשחקים הראשונים בטורניר. הכוכב הגדול של בורוסיה דורטמונד, שמנצ'סטר יונייטד מנסה לשים עליו את ידה עוד מאז השנה שעברה, נותר מחוץ לסגל במשחק הראשון ולא שותף לשנייה בתיקו מול הסקוטים, על אף שסאות'גייט ביצע שני חילופים בלבד.

כשנשאל האם סאנצ'ו צפוי לשחק נגד צ'כיה ביום שלישי, סאות'גייט השיב: "יש לנו כמה אופציות חזקות. חלק גדול מהם שחקנים צעירים שחווים טורניר גדול לראשונה בחייהם, כך שכצוות אימון אנחנו מציאותיים בציפיות שלנו מהם ברמה האישית. ג'יידון נלקח בחשבון. הוא התאמן טוב בימים האחרונים וברור שיש לנו את האופציה ואת ההחלטות שצריך לקבל".

ראחים סטרלינג, פיל פודן ומייסון מאונט הצטרפו להכנות באיחור כיוון שהשתתפו בגמר ליגת האלופות עם קבוצותיהם, כפי שהיה גם במקרה של מרקוס ראשפורד ששיחק בגמר הליגה האירופית עם מנצ'סטר יונייטד. המאמן הוסיף בעניין ריבוי האופציות בסגל: "הרבה מהשחקנים הללו לא עמדו לרשותנו במשחקי ההכנה, אז לא הייתה לנו הזדמנות לעבוד על הכימיה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד על זה, אנחנו יודעים שיש שחקנים טובים מאוד שיכולים לשחק טוב יותר ממה שהיה נגד סקוטלנד ועלינו לעזור להם להגיע לרמה הזו".

סאות'גייט. ישתף את סאנצ'ו בשלישי? | JUSTIN TALLIS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי