כך סקוטלנד עצרה את גריליש: "אמרתי לו כמה טוב הוא נראה"

המגן סטיבן אודונל סיפר כי חברו של הקשר באסטון וילה, ג'ון מקגין, ייעץ לו "לשבת לו על אוזן" ולתת מחמאות: "שאלתי אותו איך הוא מצליח לגרום לשיער שלו להיראות כך. אולי זה מה שנתן לי יתרון"

(גודל טקסט)

נבחרת סקוטלנד הגיעה ביום שישי האחרון לאצטדיון וומבלי והצליחה לסחוט נקודה מאנגליה, במשחק שהסתיים בתוצאה 0:0 ובו שחקניו של סטיב קלארק לא נפלו מהמארחת בשום שלב. מגן הסקוטים, סטיבן אודונל, סיפר היום (ראשון) בערוץ היוטיוב הרשמי של הנבחרת כיצד עצר את אחד הכוכבים של היריבה: ג'ק גריליש.

אודונל, שראה את הכרטיס הצהוב בגין עבירה על גריליש אחרי שהאחרון נכנס מהספסל, נעזר בעצת חברו של הקשר באסטון וילה, ג'ון מקגין: "בדרך כלל, שחקני הכנף נכנסים כשאתה קצת עייף. אז חשבתי לעצמי שאני צריך להיכנס בו, כי נמאס לי מזה שהוא ניסה לעשות ממני צחוק כל הזמן. למזלי, ג'ון מקגין נתן לי כמה טיפים. הוא אמר 'אם הוא נכנס, אתה צריך להיות על האוזן שלו, אבל אל תהיה ביקורתי – תחמיא לו'. אז כל הזמן אמרתי לו כמה טוב הוא נראה ואיך אני אוהב את שרירי התאומים שלו ושאלתי אותו איך הוא הצליח לגרום לשיער שלו להיראות כך".

המגן הוסיף: "הוא אמר לי 'אם תגיד לו שאין לו סיכוי או שתבעט בו ממש חזק, הוא יקום ויחזיר לך'. אולי זה מה שנתן לי את היתרון על פני ג'ק באותו ערב".

לקראת המחזור האחרון בבית ד' ביורו 2020, סקוטלנד עם נקודה אחת ובשלישי הקרוב היא תארח את קרואטיה בהמפדן פארק, כשהיא חייבת לנצח על מנת להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לשמינית הגמר.

אודונל בועט. עצר את גריליש במחמאות | Laurence Griffiths/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי