אקסטזה בדנמרק: "מעולם לא חווינו ערב כזה". אריקסן שלח הודעה לשחקנים

הדנים בטירוף חושים אחרי ההעפלה הסנסציונית לשמינית הגמר ב-1:4 האדיר על רוסיה: "צריך לסתום את הפה וליהנות מהאווירה, האצטדיון בחיים לא היה ככה". וגם: ההודעה של אריקסן ופולסן מדבר על הגול המוזר

(גודל טקסט)

ספק אם היה אוהד כדורגל בעולם שלא רצה שדנמרק לא תעפיל אתמול (שני) לשמינית גמר יורו 2020. הלב כל כך יצא אל האדומים במשחק הראשון של הטורניר בו כריסטיאן אריקסן התמוטט, ולאחר מכן הם עוד נאלצו לחזור לשחק והפסידו לפינלנד. זה המשיך עם הפסד לבלגיה למרות יכולת טובה, ואמש זה נגמר כל כך מתוק.

דנמרק הפכה אתמול לראשונה בהיסטוריה בטורניר גדול (יורו או מונדיאל), שאחרי שני הפסדים בשני המשחקים הראשונים מצליחה להעפיל לשמינית הגמר, והיא עשתה זאת עם 1:4 פשוט ענק על נבחרת רוסיה – וכל כך הגיע לה.

הדנים יפגשו בשמינית הגמר יריבה נוחה מאוד על הנייר – וויילס. המשחק ייערך באמסטרדם בשבת הקרובה. אגב, בליגת האומות ב-2018 דנמרק ניצחה פעמיים את הוולשים – פעם אחת 0:2 מצמד של כריסטיאן אריקסן, ובפעם השנייה 1:2 משערים של ניקולאי יורגנסן ומרטין בריית'ווייט, כאשר גארת' בייל רק צימק.

תומאס דלייני חוגג | JONATHAN NACKSTRAND/POOL/AFP via Getty Images

הטירוף בדנמרק פשוט שובר שיאים. אריקסן, שעם המקרה הטראגי שלו איחד אומה שלמה, בירך בחשבון האינסטגרם שלו, ובנוסף, שלח הודעה לשחקנים. "מיד אחרי המשחק הוא שלח שלנו הודעה בקבוצה", חשף ינס לארסן, מגן נבחרת דנמרק, שהוסיף: "היה נהדר לשמוע ממנו ולראות שהוא עודד אותנו ותומך בנו מרחוק, אבל אני לא אגלה מה הוא כתב".

"אקסטזה", נכתב בתקשורת הדנית על האווירה של השחקנים והאוהדים אתמול באצטדיון, שפשוט רעד. לארסן תיאר את תחושותיו: "קשה לי למצוא מילים, אני בכלל לא יודע מאיפה להתחיל. צריך פשוט לסתום את הפה וליהנות מהחוויה. ישבנו אחר כך בחדר ההלבשה ודיברנו על זה שמעולם לא חווינו ערב כזה בפארקן (האצטדיון הלאומי בקופנהאגן)".

יואקים מיילה דיבר גם הוא על התחושות המטורפות באצטדיון עם הקהל: "זה היה מטורף לחלוטין. אין דרך לתאר את זה. מעולם לא חוויתי דבר כזה, הייתה פשוט אווירה קסומה. נגד בלגיה ופינלנד גם הייתה אווירה מדהימה, אבל זה רק עלה ועלה".

יוסוף פולסן, שכבש שער אחרי טעות ענקית בהגנת רוסיה, דיבר על הגול שלו בסיום והתלוצץ: "זו הייתה הפעם הראשונה בחיי שהייתי עייף מדי כדי לחזור אחורה. עמדתי במקרה בדיוק בזווית הנכונה, המגן שלהם לא ראה אותי, ואז קרה מה שקרה. דברים כאלה קורים. זה היה בדיוק הרגע הנכון".

יוסוף פולסן חוגג | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images
הסטורי של כריסטיאן אריקסן | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי