"האגו הענק שלו בעייתי": בצרפת קטלו את אמבפה

ג'רום רותן, שחקן העבר של נבחרת צרפת, ביקר בחריפות את התנהלות החלוץ: "זה מעצבן אותי, דשאן כבר לא מצליח להשתלט על זה. אי אפשר לומר שהוא נראה טוב ביורו עד עכשיו"

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת סיימה את שלב הבתים ביורו 2020 עם ניצחון אחד בלבד, ולקראת שמינית הגמר נגד שווייץ ביום שני הקרוב (21:50, שידור ישיר בספורט3) היא סובלת ממכת פציעות מדאיגה, אך לפי אחד משחקני העבר של ה"טריקולור" – ישנה בעייה נוספת, חמורה לא פחות. ג'רום רותן, אקס מונאקו ופריז סן ז'רמן, קטל את קיליאן אמבפה וטען כי "האגו הענק שלו בעייתי" מתחילת הטורניר.

"אין בעיה עם זה שהוא המנהיג על המגרש. אבל ברגע שזה יוצא מגבולות המגרש, זה מעצבן אותי", אמר רותן שמשמש כפרשן ברשת RMC. "אני חושב שדידייה דשאן כבר לא מצליח להשתלט על זה, וזה בעייתי. זה מדהים שהוא נותן לקיליאן אמבפה לעשות כל כך הרבה דברים ולהתפזר. אפשר לראות את זה על כר הדשא, אי אפשר לומר שאמבפה נראה טוב בטורניר עד עכשיו".

דבר נוסף שהטריד את רותן בנוגע לחלוץ בן ה-22, הוא שאמבפה הפך לבועט המצבים הנייחים: "האם אנחנו צריכים לתת לו להגביה את הקרנות ולבעוט את הכדורים החופשיים? כל העולם חושב שאמבפה הוא אחד השחקנים הכי טובים באירופה, אבל הוא לא מודע לזה שהוא לא ברמה של שחקנים אחרים בבעיטות חופשיות? מישהו זוכר בעיטה מדהימה שלו מ-25 מטרים? את גריזמן ופוגבה, לעומת זאת, אני זוכר. אז מה הוא עושה כאן?".

קיליאן אמבפה | BERNADETT SZABO/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי