קיין עונה למבקרים: "לא מזמן הייתי הדבר הכי טוב בעולם"

הארי קיין | Carl Recine - Pool/Getty Images

לקראת גרמניה בשמינית הגמר, חלוץ נבחרת אנגליה לא מתרגש מכך שעדיין לא מצא את הרשת ביורו 2020: "כשזכיתי בנעל הזהב אנשים השתגעו עליי. המפתח הוא להגיע לשיא בזמן הנכון, ובטורניר הזמן הנכון הוא שלב הנוקאאוט"

(גודל טקסט)

שלב הנוקאאוט ביורו 2020 הגיע, ביום שלישי הקרוב נבחרת אנגליה תארח את גרמניה במסגרת שמינית הגמר (18:50, שידור ישיר בספורט2), כשעל מנת לעבור את המשוכה הגבוהה היא תזדקק ליכולת טובה של הכוכב הגדול ביותר שלה: הארי קיין. החלוץ שסיים כמלך השערים במונדיאל 2018 עדיין לא מצא את הרשת באליפות אירופה הנוכחית, כאשר באחד המשחקים אפילו הוחלף במפתיע על ידי המאמן גארת' סאות'גייט. לקראת המפגש עם היריבה שהדיחה את האנגלים מגביע העולם ב-1990, ב-2010 וביורו 1996, קיין החליט להרגיע את המבקרים.

"זו בהחלט לא הפעם הראשונה בקריירה שלי שאנשים מטילים בי ספק", אמר קיין. "זה חלק מהעניין. תמיד אמרתי שכחלוץ, אתה עובר תקופות מעולות שבהן אתה כובש בכל משחק וכל כדור שאתה נוגע בו הופך לשער, ותקופות שבהן הדברים לא הולכים לכיוונך. זה כנראה המקרה בטורניר הזה עד עכשיו".

כוכב טוטנהאם דאג גם להזכיר לכולם את הזמנים שבהם היללו אותו: "אנשים משנים את דעתם בקלות. לא מזמן זכיתי בנעל הזהב והייתי הדבר הכי טוב בעולם, אנשים השתגעו עליי. אתה לא יכול לעלות גבוה מדי או לרדת נמוך מדי, צריך להישאר ניטרלי. אמונה עצמית היא דבר גדול ותמיד האמנתי בעצמי. אני יכול לעבור 10-15 משחקים מבלי לכבוש, אבל תנו לי הזדמנות ואני אאמין בעצמי שאני מסוגל לנצל אותה. המפתח הוא לנסות להגיע לשיא בזמן הנכון, והזמן הנכון בטורנירים הוא שלב הנוקאאוט".

הארי קיין | MATT DUNHAM/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי