אולמו: "כולם מרגישים חשובים. בטוחים שקרואטיה לא תסתגר"

קשר ספרד, שסופסל ב-0:5 על סלובקיה, מקווה לחזור להרכב בשמינית הגמר בשני: "אתה תמיד רוצה לשחק, אך כולנו מאוחדים וזה המפתח". על העתיד: "מקווה לחזור לשחק בלה-ליגה". וגם: מדוע במדינה בטוחים שמוראטה ישתפר?

(גודל טקסט)

ביום רביעי נבחרת ספרד עמדה בלחץ כשבמחזור הסיום של שלב הבתים הביסה 0:5 את סלובקיה והעפילה לשמינית גמר יורו 2020 שם תפגוש את נבחרת קרואטיה. בספרד הציגו מספר נתונים משלב הבתים שיכולים לגרום לאופטימיות – ספרד החזיקה הכי הרבה בכדור (68.7%), היא שיאנית ההתקפות עם 70 בממוצע למשחק והשוער שלה רשם רק הצלה בודדת – הכי מעט בטורניר. מי שלא היה חלק מהחגיגה האחרונה הוא הקשר דני אולמו שירד לספסל לראשונה וכלל לא שותף.

שחקנה לייפציג מקווה לשוב ולפתוח בהרכב במשחק ביום שני שיהיה אולי משחק מרגש יותר עבורו שכן הקרואטים רצו שישחק בנבחרת שלהם. בינתיים הוא התראיין ותיאר את התחושות במחנה הספרדי לקראת שמינית הגמר. אולמו אמר על כך שסופסל: "אתה תמיד רוצה לשחק. המאמן החליט על הרכב אחר וביצע שינויים וכולנו מאוחדים, אי מרגיש טוב, מעודד ובעל מוטיבציה. כולנו מרגישים חשובים וזה יהיה המפתח להצלחה. אנחנו בדרך הנכונה. רצינו קודם כל להעפיל לשמינית הגמר. אמשיך לעבוד קשה".

שחקני נבחרת ספרד | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

האיומים על אלברו מוראטה: "אנחנו לא מסכימים עם זה בכלל. אנחנו מקבלים ביקורת והיא לגיטימית אבל מה שעשו למוראטה והאיומים שספג – זה נקרא ללכת רחוק מדי. צריך תמיד לשים את עצמך בנעלי השחקן כי כולנו אנשים. אסור להגזים".

חזרה לספרד: "בעתיד הייתי רוצה לחזור הביתה אבל אני שמח בלייפציג. לא עשיתי את כל מה שאני מסוגל וצריך לעשות. כעת אני מרוכז בנבחרת ומה שיקרה בעתיד? אני לא יודע ולא חשוב על זה".

נבחרת קרואטיה: "היא לא יריבה שהולכת להסתגר. אנחנו יודעים שהם חזקים אבל מרוכזים במשחק שלנו. כולנו מכירים את לוקה מודריץ', הוא המנוע של הנבחרת וזה ששולט במשחק שלהם, אך הקבוצתיות בולטת. יש להם גם את מתאו קובאצ'יץ', ברונו פטקוביץ' ואחרים. הם הגיעו לגמר המונדיאל הקודם וזה היה עבורם כמו ניצחון. זה היה מדהים עבורם, יש לי חיבה מיוחדת לקרואטיה. היא מראה עופי בכל אחד מענפי הספורט, הם נותנים את כל הלב למען המדינה שלהם".

מעבר לכך, ב"מארקה" בטוחים שמוראטה יישתפר משמעותית במשחק הבא. נכתב כי העובדה שספרד לא תשחק הפעם בסביליה אלא בקופנהגן – תסייע לחלוץ שלא ירגיש תחושת עויינות מצד הקהל. "הוא ירוויח מהמרחק. הוא ישחק באותה התשוקה אך עם פחות לחץ. ברור שהוא חסר את העדינות מול השער, אך לא ניתן לערער על המסירות, המחויבות והעבודתו הבלתי נראית ובלתי נלאית. זה לא הוגן מה שעושים לו".

מוראטה מחמיץ את הפנדל | JAVIER SORIANO/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי