קומאן סרב להתחלף לאחר שנפצע והרגיז את דשאן

ב"לאקיפ" נטען כי קשר באיירן שעלה כמחליף נגד שווייץ, נפגע בתחילת ההארכה אך רצה להמשיך לשחק כדי לשנות את התדמית שהודבקה לו. בסוף הוחלף כי לא יכל להמשיך. וגם: בעיות מול באיירן מינכן

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

נבחרת צרפת, אלופת העולם, סיימה את דרכה ביורו 2020 כבר בשלב שמינית הגמר כשהודחה על ידי שווייץ בדו-קרב הפנדלים ביום שבת. עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-90+4, קינגסלי קומאן קיבל את הכדור וכמעט קנה את עולמו אך הבעיטה פגשה את המשקוף. כעת, לאחר שמסתבר שכלל לא שקט במחנה הצרפתי לאחר שאימו של אדריאן ראביו תקפה את שחקני הנבחרת – מסתבר שקשר הכנף של באיירן מינכן עורר הרגיז את דידייה דשאן.

קומאן עלה מהספסל במחצית השנייה במקומו של קלמון לנגלה והוחלף לבסוף בדקה ה-111 במרקוס תוראם לאחר שנפצע. לפי "לאקיפ", המאמן דידייה דשאן ראה את שחקנו צולע ורצה להחליפו כבר בתחילת ההארכה אך קומאן סרב מה שהביא לכעס של המאמן שלו. קומאן רצה לשנות את התדמית שלו בעיני הצרפתים שחושבים שהוא סובל מפציעות לעתים תכופות.

כאשר הוחלף, דשאן אמר לקשר: "אבל אתה לא מסוגל לשחק, קינגסלי". המאמן הסביר כי הוא מעריך את הרצון של השחקן להמשיך אך מדובר בבעיית שרירים וזה לא מספיק שהוא רצה להמשיך אלא האם הוא מסוגל להמשיך. קומאן היה מתסוכל במיוחד כאשר ביתו נולדה לפני המשחק נגד פורטוגל והקשר עשה מאמצים אדירים להיות זמין, היה משוכנע שיפתח בהרכב אך לבסוף קורנטין טוליסו פתח בהרכב. דשאן הבהיר כי הוא חשב על היכולת ההגנתית של קשר ליון לשעבר.

קינגסלי קומאן, דידייה דשאן | FRANCK FIFE/POOL/AFP via Getty Images

עוד בנוגע לקומאן, אין זה סוד שהוא לא מרוצה משכרו ומעמדו בבאיירן מינכן. חוזהו מסתיים ב-2023 והוא סרב לחתום על חוזה חדש. כעת נטען כי לאחר שסוכנו, פיני זהבי, הציב דרישה לשכר בגובה 20 מיליון יורו לעונה – המנהל המקצועי חסן סלהימיצ'יץ' זעם וצרח עליו.

לפי הדיווח בבאיירן כעסו על כך שכן קומאן שחקן עם היסטוריית פציעות ארוכה. קומאן רוצה לעזוב אך חוזהו מסתיים ב-2023 ונראה שהוא ימשיך בכל זאת שכן הקבוצה דורשת עליו 90 מיליון יורו. ליברפול היא זו שהוזכרה לאחרונה בהקשרו. נזכיר כי הצרפתי, הוא ולא אחר, כבש את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות נגד פריז סן ז'רמן ב-2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי