בספק גדול לאיטליה: דה בריינה ואדן הזאר שוב נעדרו מהאימון

שני הכוכבים הבלגים עלולים להחמיץ את רבע הגמר באליאנץ ארנה, זכר לפציעות מהניצחון על פורטוגל. מרטינס יקווה שקראסקו ומרטנס יוכלו למלא את החלל ולהוביל את השדים האדומים לעלייה שלישית לחצי גמר היורו

(גודל טקסט)

נבחרת בלגיה שהעפילה פעמיים בלבד בתולדותיה לחצי גמר היורו, תוכל מחר (שישי, 22:00) לשחזר את הישג השיא שלה במפגש הענקיות באליאנץ ארנה נגד איטליה החזקה בשלב רבע הגמר. לאורך ההיסטוריה נפגשו הנבחרות 22 פעמים ולזאת מארץ המגף יש יתרון ברור עם 14 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.

למעשה, הניצחון האחרון של המדורגת ראשונה בעולם על האיטלקים היה לפני כשש שנים במשחק ידידות, יאן ורטונגן, קווין דה בריינה ומישי באטשוואי הצליחו להתגבר על שער מהיר של קלאודיו מרקיזיו בדרך ל-1:3 ביתי, אבל בשביל לבדוק מה היה הניצחון האחרון במשחק רשמי צריך לחזור למוקדמות היורו של 1972, אז השיגה בלגיה 1:2 על איטליה והגיעה בפעם הראשונה לחצי הגמר, הפעם השנייה והאחרונה הייתה בחלוף שמונה שנים ביורו 1980.

החדשות מהמחנה הבלגי של מגיעות מכיוונם של אדן הזאר וקווין דה בריינה שנפצעו נגד פורטוגל בשמינית ולא הגיעו לאימון גם היום. כזכור שחקן ההתקפה של ריאל מדריד סובל מפגיעה בירך, בעוד הקשר הנפלא של מנצ'סטר סיטי סובל מפציעה בקרסול והם כעת נמצאים בספק גדול למשחק בגרמניה.

מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס אמר כבר ביום שני כי הסיכויים שהשניים יופיעו נגד איטליה עומדים על 50 אחוזים, אבל לאור היעדרותם מהאימון המסכם, יהיה קשה להאמין שהאזר ודה בריינה יפתחו בהרכב של השדים האדומים. מי שעשויים להחליף את שני הכוכבים בהרכב הפותח הם יאניק קראסקו ודריס מרטנס.

נבחרת בלגיה | Anton Vaganov – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי