אורי גלר: "אנגליה הצליחה לנצח את גרמניה בזכותי"

אמן החושים הישראלי-בריטי טוען שהוא הגורם לכך שתומאס מולר בעט החוצה ברשלנות ומנע ממנו לכבוש את שער השוויון עבור הגרמנים. "אין לי ספק שאני אחראי על ההחמצה שלו. השפעתי לו על המחשבה", הסביר גלר בן ה-74

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה עשויה לרשום את אחד מטורנירי היורו הגדולים בתולדותיה, אם לא את הגדול שביניהם. נבחרת שלושת האריות מציגה אליפות אירופה נהדרת כשעד כה בארבעת משחקיה היא לא ספגה שער חובה, ואף הצליחה לגבור על יריבתה המרה גרמניה 0:2 בשמינית הגמר.

אולם האם הסיבה לניצחון הגדול על ה"מנשאפט" בכלל לא קשורה למה שהתרחש על כר הדשא בוומבלי? לפי אורי גלר, התשובה לכך היא חד משמעית, כאשר אמן החושים הישראלי-בריטי טוען כי הניצחון הושג בזכותו. כזכור, במצב של 0:1 לאנגליה, תומאס מולר קיבל הזדמנות ענק לאזן את התוצאה כשנותר לבדו מול ג'ורדן פיקפורד, אך כוכב באיירן מינכן בעט ברשלנות מחוץ למסגרת ובזבז צ'אנס ענק להחזיר את נבחרתו לתמונה.

כעת, גלר בן ה-74 משוכנע כי הוא גרם לכך שמולר לא כבש את שער השוויון הקריטי. "אין לי ספק שאני האחראי להחמצה של מולר. בדיוק באתי לעלות להופעה, אך העוזרת שלי התקרבה אליי עם שידור של המשחק דרך הטלפון. רגע לפני שהוא שחרר את הבעיטה, צעקתי '1,2,3 התכופף!', ובכך השפעתי לו על המחשבה", סיפר. בין אם גלר צודק ובין אם לא, אין ספק כי אחרי כל כך הרבה שנים של כישלונות, אנגליה תזדקק גם למעט קסמים בכדי להניף את התואר היוקרתי.

מולר לא מאמין לאחר החמצת הענק | FRANK AUGSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי