אחרי קרוס: גם גונדואן שוקל לפרוש מנבחרת גרמניה

לפי "בילד", הקשר שסופסל נגד אנגליה יעדיף אולי להתמקד רק במנצ'סטר סיטי. שיחה עם המאמן החדש פליק תהיה קריטית לגבי המשך דרכו. קשר ריאל מדריד: "אני לא דואג בכלל למרכז השדה שלנו"

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה רשמה יורו מאכזב במיוחד כשהודחה כבר בשלב שמינית הגמר על ידי נבחרת אנגליה. המאמן יואכים לב סיים את תפקידו אחרי 15 שנה יוחלף בהאנזי פליק ואין ספק שתם עידן בנבחרת. אחרי שטוני קרוס הודיע על פרישה מהמאנשפט, שחקן בכיר נוסף מהסגל הנוכחי עשוי ללכת בדרכו: אילקי גונדואן, הקשר בן ה-30.

על פי הדיווח ב"בילד", עיתון הספורט הגדול במדינה, הקשר שוקל להפחית עומס ולהתרכז באופן מלא במנצ'סטר סיטי. העונה האדירה של הקשר במדי אלופת אנגליה (17 שערים ב-46 משחקים – שיא קריירה) לא באה לידי ביטוי בטורניר כשלא היה במיטבו ומעבר לכך לא שיחק בעמדה קדמית. הוא פתח בהרכב בכל המשחקים בשלב הבתים אך דווקא בשמינית הגמר נגד אנגליה לא שותף ולו לדקה אחת.

נטען כי גונדואן רוצה קודם כל לנקות את הראש וליהנות מחופשה בחיק משפחתו, יתייעץ עם מקורביו ואף יבקש שיחה עם המאמן החדש לגבי תיאום ציפיות ואחר כך יחליט סופית. בעוד קרוס זכה עם הנבחרת במונדיאל 2014, הרי שגונדואן שערך את הופעת הבכורה שלו ב-2011 – סבל מפציעה קשה ולא זומן לטורניר בברזיל. אם ימשיך הרי שמשחקו הבא יהיה ה-50. עד היום כבש 11 שערים.

גורצקה. הוא בוודאות יהיה בטורניר הבא | Frank Augstein – Pool/Getty Images

בחזרה לקרוס. הקשר סיפר כי פליק ניסה לשכנעו להמשיך בנבחרת. הוא טען דווקא לחוסר הערכה מצד התקשורת בניגוד למה שקורה בספרד. בכל מקרה הוסיף באופטימיות: "אני לא דואג בכלל למרכז השדה של הנבחרת. לא תהיה בעיית איכות". אלה שבטוחים במרכז השדה הם לאון גורצקה וג'ושוע קימיך שחקני באיירן מינכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי