בדרך חזרה מפרישה: ואן חאל צפוי להתמנות למאמן נבחרת הולנד

לואי ואן חאל | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

קאמבק מפתיע: המאמן בן ה-69, שהודיע שסיים את קריירת האימון שלו לפני קצת יותר משנתיים, צפוי לקבל על עצמו את תפקיד מאמן האורנג' ולהתחיל את הקדנציה השלישית שלו בתפקיד. הכתום יחזור לאופנה?

(גודל טקסט)

נבחרת הולנד נחלה כישלון ביורו 2020, כאשר הודחה בשמינית הגמר על ידי צ'כיה לאחר הפסד 2:0 כואב. המאמן פרנק דה בור שילם את המחיר ופוטר אחרי פחות משנה בתפקיד, אליו נכנס לאחר שרונאלד קומאן עזב בשביל תפקיד מאמן ברצלונה.

אז מה יהיה המאמן הבא? ככל הנראה שם מפתיע במיוחד – לואי ואן חאל. המאמן הוותיק, בן ה-69, פרש מאימון לפני קצת יותר משנתיים – אבל כעת הוא נקרא לדגל וצפוי לקבל את המשרה, בה החזיק פעמיים בעבר – פעם אחת הייתה כישלון ופעם אחת מוצלחת הרבה יותר.

בקדנציה הראשונה, בין 2000 ל-2002, המאמן לא רשם כישלון גדול כאשר לא הצליח לעלות את האורנג' למונדיאל לראשונה מאז 1986. מצד שני, בקדנציה של בין 2012 ל-2014 רשם קמפיין נפלא במוקדמות גביע העולם ובמונדיאל עצמו ב-2014 הודח רק בחצי הגמר מול ארגנטינה, ואף סיים שלישי בטורניר אחרי שהולנד ניצחה את ברזיל המארחת במשחק על מקומות 3-4.

כעת בהולנד מספרים כי בקרוב מאוד תיערך פגישה בין ההתאחדות הולנדית לוואן חאל, בו הוא צפוי לסגור סופית לקבל את התפקיד בפעם השלישית. בדיווח בהולנד נכתב כי בהתאחדות מאמן ותיק וסמכותי, בעל ניסיון כמאמן לאומי ולא רק כמאמן מועדונים.

לואי ואן חאל | NESImages/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי