ספינצולה המריא עם הנבחרת לגמר: "מרגיש את הלחץ אפילו יותר"

המגן שהצטיין במדי איטליה אך סבל מפציעה קשה, יהיה בוומבלי ויעודד נגד אנגליה: "אני כבר לא יכול לחכות, זו נבחרת נהדרת אבל אנחנו יכולים לעשות את זה". וגם: היכולת שלו ("זו פסגת הקריירה") ושינוי העמדה

(גודל טקסט)

נבחרת איטליה מפנטזת על זכייה שנייה בתולדותיה ביורו כשמחר (ראשון) תפגוש בגמר הגדול באצטדיון וומבלי את נבחרת אנגליה ב-22:00. רוברטו מנצ'יני היה שמח אם היה עומד לרשותו לאונרדו ספינצולה, אולי השחקן המצטיין בנבחרת. אלא שהמגן השמאלי ספג פציעה קשה בשלב רבע הגמר וייעדר כחצי שנה. בכל מקרה, ספינצולה המריא עם הנבחרת ללונדון, יעודד מהיציע והוא כבר לא יכול לחכות. המגן של רומא התראיין ל"סקיי ספורט" ודיבר לקראת המשחק.

ספינאצולה אמר: "הפציעה הייתה אירוע קשה אבל אני בחיק המשפחה, עם אשתי והילדים, חושב על הדברים הטובים בחיים שלי ואמשיך בזה. אני חושב שאני אפילו יותר אמוציונלי עכשיו מאשר אם הייתי מתכונן עם הנבחרת שלי למשחק הגמר. אפשר לומר שאני מרגיש את המתח אפילו יותר".

המגן הודה לחבריו: "ביליתי שעתיים באמירת תודה, חיכיתי שהם יתקשרו אלי שוב בלייב אחרי חצי הגמר והם שרו לי שוב ושוב וגרמו לי להרגיש עדיין חלק מהנבחרת. תמיד האמנתי שהם יגיעו לגמר. הודיתי להם בכל ליבי, זו הייתה הרגשה שאי אפשר לתאר וכמובן שאני מצטרף אליהם לגמר, אני כבר לא יכול לחכות". המגן חגג את ההעפלה לחצי הגמר כשצפה במשחק ולבש את גופיית הנבחרת.

לאונרדו ספינצולה | ANDREAS SOLARO/POOL/AFP via Getty Images

הוא יודע שמדובר בפסגת הקריירה שלו, והאיטלקי הוא השחקן שהציג את המהירות הגבוהה ביותר עד עתה – 33.8 קמ"ש וכן נבחר פעמיים לאיש המשחק בארבעה משחקים בהם השתתף. היכולת שלו הביאה להתעניינות מצד קבוצות פאר כמו ריאל מדריד וברצלונה. "היורו היה השלב המרכזי בקריירה שלי עד כה. מעולם לא הפסקתי להאמין בעצמי אבל עכשיו מכירים אותי יותר ויודעים מהן האיכויות שלי. צריך קצת מזל וגם שינוי העמדה עזר לי. היה מדהים לשחק ברמות האלה. התחלתי כשחקן כנף, אבל מעולם לא כבשתי הרבה שערים, לא היה לי את הדרייב הזה ואמרו לי שלא אוכל להיות קשר כנף. אני העדפתי לבשל. ובסיינה הפכתי למגן במערך של חמישה", סיפר.

על הגמר: "זה משחק של 50-50, הם נבחרת חזקה עם איכויות מדהימות, יש להם שחקנים איכותיים בכל עמדה, ג'יידון סאנצ'ו ופיל פודן מצוינים. אנגליה ספגה רק שער אחד עד כה בכל התחרות. אבל אנחנו נבחרת חזקה ויש לנו איכויות גם כן, אנחנו מסוגלים לעשות את זה".

לאונרדו ספינצולה | Alex Morton – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי