"זו רק ההתחלה של הנבחרת הזאת": באנגליה מנסים לעכל את ההפסד

למרות שברון הלב הענק, ליניקר נשאר אופטימי: "זה לא הסוף עבור החבורה הצעירה הזאת". סאות'גייט ניסה לקחת אחריות: "זאת הייתה החלטה שלי לתת לסאקה לבעוט את הפנדל החמישי", הסביר המאמן

(גודל טקסט)

כמה שזה קרוב, ככה זה כואב. נבחרת אנגליה מעולם לא הייתה קרובה יותר לזכייה באליפות אירופה, כאשר פנדלים בודדים הפרידו בינה לבין תואר בינלאומי ראשון מאז 1966 ויורו ראשון אי פעם. כעת, נבחרת שלושת האריות תישאר עם שברון הלב ותנסה לעשות צעד נוסף בטורניר הבא שייערך ב-2024.

מאמן האנגלים, גארת' סאות'גייט, עמד במוקד לאחר ההפסד הטראגי בדו קרב הפנדלים. לאחר שהעלה את ג'יידון סאנצ'ו ומרקוס ראשפורד כמחליפים עמוק בתוך ההארכה השנייה, צמד הצעירים של מנצ'סטר יונייטד החמיצו את הבעיטות שלהם מהנקודה הלבנה ובדיעבד חרצו את גורלה של נבחרתם. סאות'גייט ספג את האש על כך וניסה לנחם.

"אף אחד לא לבדו עכשיו", אמר המאמן והוסיף: "זאת הייתה החלטה שלי לתת את הפנדל החמישי לסאקה. האחריות היא שלי, זאת בחירה שלי כמאמן. עבדנו על זה באימונים, על סדר הבעיטות הזה", הסביר סאות'גייט. גם גארי ליניקר, שחקן העבר ופרשן ההווה, ניסה להסתכל על הצדדים החיוביים כשאמר: "זה לא הסוף עבור נבחרת אנגליה הזו. להפך, זו רק ההתחלה".

שחקני נבחרת אנגליה מאוכזבים | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי