הגביע חזר לרומא: נבחרת איטליה נחתה והתקבלה בתשואות

החגיגות נמשכות: מאות אוהדים המתינו לאלופת אירופה הטרייה בשדה התעופה ברומא, מנצ'יני וקייליני ירדו ראשונים מהמטוס עם הגביע בידם, משם המשיכו השחקנים לבית מלון

(גודל טקסט)

באנגליה כבר ראו את הגביע חוזר הביתה, אבל איטליה היא אלופת אירופה החדשה. לאחר 1:1 בתום 120 דקות ודו קרב פנדלים אכזרי, רוברטו מנצ'יני ושחקניו השיבו את גביע אירופה לארץ המגף לאחר המתנה בת 53 שנה – לראשונה מאז 1968 – או כמו שלאונרדו בונוצ'י הכריז כבר אתמול למצלמות: "It's coming to Rome!".

לאחר חגיגות קצרות באנגליה ובזמן שמיליוני איטלקים הציפו את רחובות המדינה ולא ידעו את נפשם עד השעות הקטנות של הלילה, הבוקר (08:00 שעון ישראל) נחתה נבחרת איטליה עם גביע אירופה ברומא וגם בשדה התעופה המתינו לה מאות אוהדים.

שחקני איטליה עברו מהמטוס שעשה את דרכו מלונדון היישר לאוטובוס שלקח אותם לבית מלון, לאכזבת האוהדים שהמתינו בשדה ולא זכו לראות את אליליהם ואת הגביע. מי שכן זכו לראות את הגיבורים מקרוב הם עובדי שדה התעופה ברומא, שהתאספו כולם ליד המטוס וקיבלו את אלופי אירופה החדשים בתשואות כשקייליני והמאמן רוברטו מנצ'יני יצאו יחד עם הגביע והניפו אותו על מדרגות המטוס.

גם בבית המלון המתינו אוהדים רבים לשחקני נבחרת איטליה ומי שירד ראשון מהאוטובוס הוא הקפטן ג'ורג'יו קייליני, שהחזיק את הגביע והניף אותו לעיני האוהדים הנלהבים והנרגשים – שלהם היה הרבה יותר מזל מאשר לאלה שהטריחו את עצמם לשדה התעופה. לאהבה רבה זכה גם המגן לאונרדו ספינאצולה, שמתהלך על קביים זכר לפציעה הקשה ברבע הגמר, שלא מנעה ממנו להצטרף לחבריו לנסיעה לוומבלי ולחגיגות על הדשא, במטוס וכעת גם בעיר הבירה.

ג'ורג'ו קייליני וגביע אירופה |
לאונרדו ספינאצולה | Riccardo De Luca/Anadolu Agency via Getty Images

"הגביע איתנו בבית": שחקני נבחרת איטליה חוגגים במטוס בדרך לרומא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי