לידיעת אנשי ואוהדי ב"ש: מזג אוויר סוער בבוקרשט

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | אודי ציטיאט

האלופה תמריא לרומניה לקראת המשחק ביום חמישי מול סטיאווה, גם רבים מאוהדיה יצטרפו למסע ב-48 השעות הקרובות, ושליח ספורט1 עם עדכון. וגם: הובאן ממתין לאישור ממאמנו כדי להגיע להתמודדות

(גודל טקסט)
לידעת החזאי התורן בהפועל באר שבע: מזג אוויר חורפי שורר ברומניה והוא נותן את אותותיו גם בעיר הבירה בוקרשט. אזורים מסוימים ברומניה כבר מושלגים ורוחות חזקות העיפו רעפים ועצים בכמה ערים, ביניהן בוקרשט. התחזית ליום חמישי, יום המשחק בין השתיים בליגה האירופית, מעלה אחת עד שתי מעלות מתחת לאפס.


לצערה, בעיית מזג האוויר היא לא הבעיה היחידה שמולה תתמודד האלופה: יריבתה, סטיאווה בוקרשט, ממשיכה את רצף ההישגים, שהתחיל לפני פחות משבועיים בניצחון 1:2 על האדומים מבירת הנגב ב"טרנר", ונמשך ברצף של ניצחונות ליגה. שחקניו של ניקולאי דיקה קרעו לגזרים מיד לאחר חזרתם מישראל בתוצאה 0:7 את טימישוארה ואתמול הביסו במשחק חוץ את אוניברסיטת קראיובה 2:5. לראשונה מפתיחת העונה העפילה יריבתה של באר שבע לפסגה, והדיחה את קלוז', קבוצתו של אובידיו הובאן שסיימה בתיקו מאופס את משחקה מול גז-מטאן. אילו הדבר היה תלוי בו, אובידיו היה מגיע בוודאות למשחק ביום חמישי, והוא ממתין לאישור מאמנו דן פטרסקו.




האלופה תמריא מחר (שלישי) בשעות הצהריים לרומניה וביום רביעי תקיים את האימון המסכם לקראת המשחק. כ-30 אלף צופים עתידים להגיע לאצטדיון הנאציונאל ארנה שתכולתו 57 אלף מקומות ישיבה. המנהל הספורטיבי, ממה סטויקה, פנה דרך אמצעי התקשורת בבקשה לאוהדים למלא את האצטדיון. מחירי הכרטיסים נעים בין 10 יורו ביציעים הרגילים עד ליותר מ-100 יורו ב-VIP. אוהדים שיגיעו יוכלו לרכוש כרטיסים ביום המשחק.


זה מה שמחכה לאוהדי הפועל ב"ש ברומניה – קיפאון ⚽ pic.twitter.com/6wvZQ4Z78X

— בן בודה – Ben Buda (@benbuda07) October 30, 2017


מוקדם יותר היום אישרה הפועל באר שבע שהפצועים בן ביטון ו-וובה בראון נבדקו, ובעוד המגן סובל ממתיחה התבשרו במועדון כי הקשר סובל מקרע בשריר הירך האחורי ויזדקק לשיקום בן מספר שבועות. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי