"שחקני המילואים ישחקו, אבל לא נעשה צחוקים מול מכבי ת"א"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

בשורה לג'ורדי קרויף? מאמן ויאריאל קיים מסיבת עיתונאים לקראת המפגש בליגה האירופית (חמישי, 19:50, ספורט1): "הרעיון הוא לנוח לקראת ברצלונה, אבל אנחנו באים לנצח ולא נזלזל במכבי תל אביב". קסטייחו כשיר

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תנעל מחר (חמישי, 19:50, ספורט1) את שלב הבתים בליגה האירופית כשהיא תתארח אצל ויאריאל. הקבוצה של ג'ורדי קרויף נחושה לשבור את הרצף השלילי ולהבקיע שער זכות ראשון בקמפיין האירופי, לעומת זאת בצוללת הצהובה כבר חושבים על המפגש מול ברצלונה ביום ראשון אחרי שכבר הבטיחו את המקום בשלב הבא.


לקראת המפגש מול מכבי תל אביב, מאמן ויאריאל חאבי קאייחה ערך היום מסיבת עיתונאים בה סיפר: "הרעיון שלנו הוא לתת מנוחה למספר שחקנים לקראת המפגש בראשון מול ברצלונה. זה בדיוק מה שהם עשו מול ספורטינג ליסבון, יהיה לברצלונה יתרון משמעותי כי הם ינוחו עוד יום לפני המשחק".



מאמן הצוללת הצהובה הסביר: "המטרה כבר הושגה, ולכן אנחנו נעשה מספר שינויים כי לסגל שלנו מגיע גם אפשרות להתרענן. השחקנים שלי זקוקים גם למנוחה. התכנון שלי הוא לתת לשחקנים מקבוצת המילואים לשחק. יש לי ביטחון מלא בשחקנים שלי, בין אם מדובר בשחקנים מהקבוצה הבוגרת או מקבוצת המילואים. אף אחד במועדון לא מתכנן לעשות מעצמו צחוק במשחק מול מכבי תל אביב. כל מי שמגיע מהקבוצות שלנו, בין אם מדובר בבוגרים או מילואים, זוכים לאמון המלא של הצוות המקצועי. לא נזלזל במכבי תל אביב, אנחנו באים לנצח את המשחק מחר מול הקהל שלנו". 

כזכור, הסגל של ויאריאל סובל ממספר פציעות משמעותיות. קרלוס באקה נשמר לקראת המפגש מול המוליכה. מלבד החלוץ הקולומביאני גם דניס צ'רשיב, רובן סמדו, אנדרס פרננדס, ניקולה סאנסונה וברונו סוריאנו צפויים להיעדר מהסגל. על פי התקשורת הספרדית, קאייחה צפוי להשאיר מחוץ לסגל את סדריק בקאמבו, דניאלה בונרה, אלברו גונזאלס, ויקטור רואיס, מריו גספאר וחואנמה קוסטה. לעומתם, סאמו קסטייחו, שהיה בספק, כשיר והוא עשוי לקבל דקות. כזכור, קאייחה הגיע מקבוצת המילואים של ויאריאל ולכן יש לו היכרות עמוקה עם הסגל של קבוצת המשנה. את הבכורה שלו כמאמן הקבוצה הבוגרת הוא ערך במפגש מול הצהובים באצטדיון בנתניה, שהסתיים ב-0:0.  



המילואים יעזרו לו לשבור את הרצף השלילי? קרויף (דני מרון) 


הרכב משוער: סרחיו אסנחו, אדריאן מרין, פאו טורס, ג'ניס, אנטוניו רוקאבינה, ראמירו גוארה, דאריו פובדה, צ'וקה, רוברטו סוריאנו, מאריו גונסלס, מורלנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי