סארי: "מגיע לנו לזכות בתואר. למרות הבעיות, זו עונה טובה"

סארי והזאר
סארי והזאר | Gettyimages

מאמן צ'לסי רגוע לפני גומלין חצי הגמר נגד פרנקפורט הערב (21:50, שידור ישיר בספורט2), במה שעשוי להיות משחק הבית האחרון של הזאר. ז'ירו יחזור להרכב. הוטר: "צריכים נס כדי להגיע לגמר, גאים להיות במעמד"

(גודל טקסט)
עונת 2018/19 הייתה כמו רכבת הרים עבור צ'לסי של מאוריציו סארי, שפתחה נפלא, דעכה, המקום בליגת האלופות עמד בסכנה ממשית. והנה, לאחר שביום ראשון הבטיחה סופית את מקומה בליגת האלופות לאחר שהביסה 0:3 את ווטפורד, הבלוז רוצים לסמן וי על מטרה נוספת – העפלה לגמר הליגה האירופית. צ'לסי תארח הערב (21:50, שידור ישיר בספורט2) את איינטרכט פרנקפורט לאחר תיקו 1:1 במשחק הראשון בגרמניה. הדבר היחיד שהעיב על המצב רוח בצ'לסי הוא שהערעור שהגיש המועדון על העונש בחלון ההעברות – נדחה על ידי אופ"א


המאמן מאוריציו סארי אמר לקראת המשחק: "בחצי הגמר אין פייבוריטיות. ליריבה יש שחקנים חזקים מאוד והיא תהיה עם מוטיבציית שיא. אנחנו רוצים מאוד להגיע לגמר ולזכות בגביע, מגיע לנו לסיים את העונה הזו עם תואר. אני מאושר שהבטחנו את המקום בליגת האלופות". המאמן ניתח את העונה שעברה על צ'לסי: "יש מספר שחקנים שהשתפרו בצורה משמעותית כמו רובן לופטוס-צ'יק, קאלום הודסון-אודוי, רוס בארקלי. למרות שהיו לנו בעיות, העונה הלכה בכיוון הנכון".


מי שעוד הגיע למסיבת העיתונאים הוא הקשר רובן לופטוס-צ'יק שמשחק מצוין לאחרונה. לופטוס-צ'יק אמר: "אני נמצא בכושר הטוב בקריירה שלי. הגיע הזמן שלי להפסיק להיחשב כשחקן צעיר ולקחת את המושכות. פרנק למפארד היה המודל שלי. אני רוצה לכבוש שערים כמוהו. הגענו לליגת האלופות אבל המטרה היא להעפיל לגמר ולזכות בגביע ולא נירגע עד שזה יקרה".



שחקני צ'לסי חוגגים (AFP).


צ'לסי תחסר את הקשר הצרפתי אנגולו קנטה שנפצע ביום ראשון וכן את הבלם אנטוניו רודיגר שגמר את העונה וכמוהו הקשר קאלום הודסון-אודוי. סארי אמר: "קאנטה צריך לנוח מספר שבועות אך אני מקווה שיהיה כשיר לגמר אם נגיע אליו". כרגיל במסגרת הליגה האירופית, אוליבייה ז'ירו יפתח בחוד על חשבונו של גונסאלו היגוואין. לחלוץ עשרה שערים במפעל והוא מוליך את טבלת הכיבושים.  המשחק הערב עשוי להיות האחרון של אדן הזאר בסטמפורד ברידג'.הבלוז לא הפסידו העונה במפעל ומחזיקים ברצף של 16 משחקים ללא הפסד.


ההיסטוריה מספרת שצ'לסי מעולם לא הפסידה משחק בית נגד יריבה גרמנית וניצחה בשישה משמונת משחקיה. מנגד, בשלושה מארבעת המקרים האחרונים בהם סיימה בצ'לסי בתיקו במשחק החוץ – היא הודחה דווקא אצלה בבית. הפעם האחרונה: נגד פריז סן ז'רמן בליגת האלופות ב-2014/15.


איינטרכט פרנקפורט מגיעה למעמד החלומי כשהיא בתקופה קטסטרופלית. הקבוצה של אדי הוטר הובסה 6:1 מול באייר לברקוזן ולא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים בבונדסליגה. פרנקפורט עדיין אוחזת בציפורניים במקום הרביעי בליגה אך היא יודעת שהיא חייבת להשתפר כדי להעפיל לגמר היסטורי לראשונה מאז 1980. הקבוצה מקבלת בחזרה את אנטה רביץ' שהחמיץ את המשחק הקודם בגלל השעייה, וכמובן תסתמך על לוקה יוביץ' שכבש העונה תשעה שערים במפעל. עבור החלוץ ייתכן שמדובר במשחקו האירופי האחרון במדי פרנקפורט לפני המעבר למועדון גדול.






המאמן אדי הוטר אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים נס כדי להגיע לגמר, נזדקק למשחק מושלם. אנחנו יכולים לעשות היסטוריה. הליגה האנגלית היא הטובה בעולם ואני גאה שאנחנו במעמד הזה. ליברפול הוכיחה שהכל אפשרי בזכות האמונה, נשחק עם לב". הקפטן דויד אברהם הוסיף: "אנחנו במצב רוח טוב, רגועים ואופטימיים, מתלוצצים הרבה. אם הזאר ישחק נצטרך לעצור אותו בזכות הקבוצה קבוצתית". המאמן אישר שסבסטיאן הלר התאמן ללא כאבים וצפוי לשחק.
  


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי