שני אוהדי שטרסבורג פונו לבית חולים, במשטרה בודקים את הרקע

אוהדי מכבי חיפה בשטרסבורג
אוהדי מכבי חיפה בשטרסבורג | Anthony Dibon / Contributor

במוקד 100 התקבל דיווח על שני תיירים שנפצעו בקטטה בעיר, חשד שאוהדי מכבי חיפה היו מעורבים. הקהל הצרפתי יזכה לאבטחה כבדה מהמלון לאצטדיון לפני המשחק (19:45, ספורט4), בכרמל מצפים לכ-24 אלף איש ביציעים

(גודל טקסט)

לקראת המשחק של מכבי חיפה נגד שטרסבורג הערב (חמישי 19:45, שידור ישיר בספורט4) בגומלין הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית, בקבוצה מתעסקים בעיקר באבטחת האוהדים – משני המחנות – שצפויים להגיע. כוחות משטרה גדולים צפויים להתפרש סביב סמי עופר, זאת בעקבות מספר הודעות שהתקבלו לפיהן ישנם אוהדים ירוקים שרוצים "לנקום" בצרפתים על האירועים במשחק הראשון. כזכור, לפני שבוע בצרפת אסרה המשטרה המקומית לפרוש דגלי ישראל, וחלק מאוהדי מכבי חיפה שהגיעו טענו כי הם הותקפו על ידי אוהדי שטרסבורג.

במשטרה מתכוונים לאבטח את 150 האוהדים הצרפתים שצפויים להגיע מיציאתם מבית המלון ועד לאצטדיון. אגב, אתמול התקבלה במשטרה הודעה על קטטה בין המחנות, ושני אוהדים זים אף פונו לבית החולים. מהגורמים נמסר: "במוקד 100 התקבל דיווח אתמול בשעות הערב על קטטה בחיפה במסגרתה נפצעו קל שני תיירים שהתפנו למרכז רפואי ושוחררו באותו ערב. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות לשם איתור שאר המעורבים בקטטה והרקע שטרם ברור".

במכבי חיפה מקווים כי המשחק יעבור בשלום וביקשו מהאוהדים לשמור על איפוק ולתמוך בשחקנים שצריכים לנצח בהפרש של שני שערים על מנת לעלות לסיבוב השלישי. בכרמל מצפים לכ-24 אלף אוהדים ירוקים. מבחינה מקצועית, נראה כי המאמן מרקו בלבול סגור על עשר עמדות, וההתלבטות האחרונה שלו היא בין מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה וירדן שועה בחוד ההתקפה, אשר אחד מבין השלושה יפתח על הספסל. מקסים פלקושצ'נקו, שכבש בצרפת, צפוי לפתוח על חשבון דולב חזיזה.

שועה ופקלושצ'נקו. ישתפו פעולה גם הערב? (PATRICK HERTZOG / Contributor)
שועה ופקלושצ'נקו. ישתפו פעולה גם הערב? (PATRICK HERTZOG / Contributor)

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, מקסים פלקושצנקו, ירדן שועה, מוחמד עוואד (ניקיטה רוקאביצה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי