נגיף הקורונה מתפשט, אינטר תארח את לודוגורץ ללא קהל

אצטדיון סן סירו
אצטדיון סן סירו | Emilio Andreoli/Getty Images

אופ"א הודיעה שתיאסר אפילו כניסתם של עיתונאים למשחק בסן סירו, כך שרק אנשי הקבוצות וצלמי הטלוויזיה יורשו להיכנס לסן סירו (חמישי, 21:50 בספורט3). החשש: גם משחקים בליגת האלופות ייפגעו בשבועות הבאים

(גודל טקסט)

התפשטות הקורונה באיטליה ממשיכה לפגוע בעולם הספורט. יממה אחרי שבספרד דווח על שלושה אוהדי ולנסיה ששבו מהמשחק נגד אטאלנטה ונדבקו בנגיף ולאחר ההחלטה שהמשחק הגדול בין יובנטוס לאינטר בשבוע הבא ייערך בדלתיים סגורות, לפני שעה קלה אופ"א נאלצה להודיע כי גם המשחק בין אינטר ללודוגורץ במסגרת שלב 32 האחרונות בליגה האירופית ייערך ללא קהל (חמישי, החל מ-21:50 בשידור ישיר בספורט3).

באיטליה אובחנו כ-300 חולים בקורונה בימים האחרונים ומספר ההרוגים טיפס השבוע ל-11, כשגם אנשי אלופת בולגריה, כידוע קבוצתם של דן ביטון, טאלב טוואטחה ומאוויס צ'יבוטה, פנו בימים האחרונים ליריבתם ודרשו לקבל תשובות לקראת הגעתם של 600 אוהדים לסן סירו. כבר בתחילת השבוע התקבלה ההחלטה שהמשחק ייערך ללא קהל, אבל הודעה רשמית וסופית בנושא נמסרה הבוקר מכיוון שבאופ"א ניסו ככל שאפשר לדחות את ההכרזה על קיום משחק בדלתיים סגורות.

קפטן לודוגורץ, סבטוסלב דיאקוב, אמר לאחר קבלת ההחלטה: "אנחנו כלל לא דואגים, ההיסטריה גדולה משצריכה להיות, אבל כמובן שזה מאוד עצוב שנשחק באצטדיון ריק. זה משחק מול קבוצה גדולה ומאוד חיכינו להתארח בסן סירו, אז זה בכלל לא נחמד לדעת שנשחק בלי אוהדים ביציעים. יש לנו את הזכות לחלום על העפלת שלב ואם יהיה לנו מזל אולי גם נצליח, אבל כמובן שאנחנו ריאליים בנוגע למצבנו".

כזכור, ביום חמישי האחרון ניצחה אינטר 0:2 בבולגריה משערים של כריסטיאן אריקסן ורומלו לוקאקו והיא כבר עם רגל וחצי בשמינית גמר המפעל. היחידים שיוכלו לצפות במפגש מתוך האצטדיון, למעט אנשי הקבוצות, הם צלמי הטלוויזיה. בשל כך, גם מסיבות העיתונאים שתוכננו להיערך לפני ואחרי המשחק בוטלו. החשש כעת הוא שהתפשטות הנגיף באירופה תוביל לכך שגם משחקים נוספים בליגה האירופית ובליגת האלופות בשבועות הבאים ייערכו ללא קהל או בתנאים דומים שפוגעים בספוירטיביות.

הבוקר (רביעי) אף נכתב בסוכנות הידיעות "רויטרס" כי גם מסע חוצה היבשות של הלפיד האולימפי ומעברו מעיר לעיר ביפן צפוי להתבטל בעקבות התפשטות הנגיף במדינה. 


ביטון עם צ'יבוטה. גם טוואטחה יגיע איתם לסן סירו השומם (באדיבות לודוגורץ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי