בספרד פרגנו: "סביליה מריחה את התואר השישי", אוקמפוס התרגש

לראשונה בתולדותיה, הקבוצה מאנדלוסיה רשמה 19 משחקים ללא הפסד, בדרך לחצי גמר הליגה האירופית. "באירופה, סביליה לא מפחדת מאף אחד", נכתב לקראת יונייטד. הקשר כבש שער בכורה באירופה בדיוק בזמן. כל המספרים

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

בדיוק בגלל משחקים כאלה אומרים שסביליה היא מומחית לליגה האירופית. הקבוצה של ז'ולן לופטגי הבטיחה את מקומה בחצי הגמר לאחר ניצחון 0:1 סופר-קשה אתמול (שלישי) על וולבס האנגלית (גם את מידלסבורו וליברפול האנגליות ניצחה הקבוצה בעבר במסגרת זו). זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של סביליה בה היא רושמת 19 משחקים ללא הפסד. ב-15 השנים האחרונות סביליה הגיעה לשישה חצאי גמר אירופאים – רק ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, ברצלונה, צ'לסי ובאיירן מינכן השיגו רקורד מרשים יותר.

כמה סמלי שאת שער הניצחון הדרמטי (87), אחרי שהאנגלים החמיצו פנדל, כבש לוקאס אוקמפוס, שחקן העונה של האנדלוסים, שכבש 17 שערים ובישל עוד שישה העונה – הקשר שהיה מעורב בהכי הרבה שערים בכדורגל הספרדי. הקפטן חסוס נבאס ציין את משחקו ה-50 באירופה, בהחלט סיבה למסיבה.

"אוקמפוס טורף את הזאב", נכתב ב-"אס". "זה כמעט הצעד האחרון בדרך לזכייה השישית בתואר. מנצ'סטר יונייטד ממתינה בקלן, לא יותר, ולא פחות". כמובן שגם השוער בונו זכה לשבחים. לאנדלוסים, אגב, יש זכרונות נהדרים מהשדים האדומים שכן בעונת 2017/18 הם הדיחו אותם בשמינית גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון 1:2 דווקא באולד טראפורד. "השוער המרוקאי הצדיק את מקומו על אף שתומאש ואסליק כבר בריא", נכתב. "באנגה עדיין רוקד בסביליה", נכתב על הקשר שיעזוב בסיום העונה, ויש לו אובססיה לעזוב עם תואר. "סביליה מריחה את התואר השישי, העונה שלה הייתה מדהימה עוד קודם", נכתב ב"מארקה". "סביליה לא מפחדת מאף אחת".

אוקמפוס אמר: "סבלנו מאוד, עשינו מה שיכולנו, עבדנו קשה וידענו שזה יהיה לא פשוט עד לרגע האחרון, אבל עמדנו בזה. הייתי להוט לכבוש במפעל הזה ובטח שבמעמד הזה. זה היה רגע מפתח. הקבוצה הזו פשוט רעבה. אנחנו רוצים לעשות משהו גדול למרות שמנצ'סטר יונייטד קבוצה מפוארת. יש לנו את הנשק שלנו ואנחנו מקווים להציג משחק נהדר".

המאמן לופטגי: "ידענו שזה יהיה משחק שונה בהשוואה לרומא. ידענו שנצטרך לשבור את האבן מתישהו, שנהיה עייפים אך עליינו להיות סבלניים וכל העבודה הקשה תשתלם בהמשך. היינו צריכים לחכות לרגע הנכון. לדעתי הגיע לנו לנצח פחות או יותר. הקבוצה עובדת קשה ומאמינה עד הסוף. אני שמח עבור בונו, הוא קיבל פרס על שנה שלמה והיה שם בשבילנו ברגע חשוב. הוא ילד ושוער טוב, חיכה בסבלנות להזדמנות שלו".

על מנצ'סטר יונייטד: "זו קבוצה מרהיבה, מהגדולות בהיסטוריה והיא בכושר נפלא גם היום. נצטרך שוב לתת את המקסימום ולהיות בשיאנו. זה יהיה אדיר, אבל נתכונן היטב. נהדר להיות בחצי הגמר אבל אנחנו לא מסתפקים בזה".

לוקאס אוקמפוס. הגיבור של סביליה | Rolf Vennenbernd/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי