לינדלוף ספג אש אחרי הדחת יונייטד, צפו בעימות החריג בינו לבין פרננדש

הבלם, שביצע טעות שהובילה להפסד 2:1 לסביליה ולסיום הדרך בליגה האירופית, קיבל חיצי ביקורות מכל הכיוונים והחליף קללות עם הפורטוגלי. רצון לצרף את סאול, כישרון סרבי בן 17 בדרך

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה למנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים סיימו אתמול (ראשון) רשמית את עונת 2019/20, כשהפסידו 2:1 לסביליה בחצי גמר הליגה האירופית. זה היה מעמד חצי הגמר השלישי העונה בו יונייטד מפסידה אחרי שהודחה גם בגביע האנגלי וגם בגביע הליגה, והדבר היה מאכזב שבעתיים כשהקבוצה נחשבה על הנייר לפייבוריטית הברורה לזכייה במפעל, בטח ובטח אחרי שהמאמן אולה גונאר סולשיאר הצהיר שהמטרה היא להביא את התואר לאולד טראפורד.

הקבוצה שילמה את המחיר על רצף החמצות ורפיון הגנתי, כשוויקטור לינדלוף סגר רע מאוד את לוק דה יונג ואפשר לחלוץ ההולנדי להשלים מהפך ולכבוש את השני של הספרדים בדקה ה-79. הבלם ספג אש מכל עבר לאחר המשחק, ומיד לאחר ספיגת השער מה שתפס את העין הייתה ההתפרצות של ברונו פרננדש לעבר לינדלוף. הכוכב הפורטוגלי זעם על הבלם השבדי, שהגיב בעצבים גם הוא ובין השניים התפתח עימות מילולי חריג שכלל קללות מכוערות.

צפו בעימות בין פרננדש ללינדלוף

"מה שקרה זה שום דבר, זה נורמלי", אמר ברונו פרננדש לאחר המשחק על התקרית וניסה להרגיע את הרוחות. "זה לא משהו שקשור אליי או לוויקטור, זה נורמלי כשאתה סופג שער עשר דקות לפני סיום המשחק. כולם היו משוגעים", אמר הקשר, שכבש את השער הראשון במשחק שהעלה את השדים האדומים ל-0:1 בזכות פנדל מדויק בדקה השביעית.

גם פול סקולס, אחד הסמלים הגדולים ביותר בתולדות יונייטד, יצא בסיום המשחק כנגד לינדלוף: "אני לא בטוח שהוא שותף מספיק טוב להארי מגווייר במרכז ההגנה. אני חושב שהקבוצה צריכה להביא שחקן הגנה דומיננטי לידו, כדי לכסות על החולשות המעטות שיש לו. לא היה צריך לספוג את השער השני".

המאמן סולשיאר טען כי ההפסד הגיע בגלל הרכב צעיר וחוסר ניסיון. "ממוצע הגילאים בהרכב שלנו היה צעיר בשלוש שנים מסביליה. הייתה עייפות אצלנו, אבל היה גם חוסר ניסיון", אמר הנורבגי. "אם היינו מנצלים את המצבים שלנו היינו מנצחים, אבל הכדורגל לא תמיד עובד ככה לצערנו. כשאתה לא כובש בהזדמנויות שאתה מגיע אליהן אתה יודע שאתה נמצא בלילה קשה. הייתה לנו עונה ארוכה ואנחנו צריכים את המנוחה עכשיו. מאז חודש פברואר היינו פנטסטיים, אבל כשאתה מפסיד שלושה חצאי גמר בעונה אחת אתה מבין שיש לך עוד עבודה לעשות כדי להשתפר. בשבועות הקרובים נבחן איך אנחנו יכולים להוסיף איכות לסגל".

אולה גונאר סולשיאר | Martin Meissner/Pool via Getty Images

ואם בחיזוק לסגל עסקינן, בתקשורת האנגלית ציינו שאחרי כישלון צירופו של ג'יידון סאנצ'ו, המועדון חושק בסאול מאתלטיקו מדריד ומוכן לפתות אותו בשכר גבוה של 150 אלף ליש"ט בשבוע. כמו כן, דווח כי הושג סיכום עם פרטיזן בלגרד על רכישתו של פיליפ סטבנוביץ' תמורת 12 מיליון יורו. הכישרון בן ה-17, שמשחק בעיקר בכנף השמאלית, חווה עונת פריצה מרשימה בסרביה כשרשם שבעה שערים ושלושה בישולים ב-25 הופעות ליגה, והוא עשוי לחזור למועדון בו משחק ביברס נאתכו בהשאלה אם וכאשר יחתום במדי השדים האדומים.

פיליפ סטבנוביץ' | Srdjan Stevanovic/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי