בכר מתלבט בין אבו פאני ואשכנזי, גורם: "הדחה לא באה בחשבון"

לאחר פתיחה מאכזבת, מכבי חיפה מצפה ליכולת אחרת במשחק הבכורה באירופה נגד ז'לזניצ'אר (חמישי, 20:00, ספורט4). המאמן עדיין לא החליט לגבי מרכז השדה. בקבוצה חוששים משאננות. לביא ורוקאביצה יחזרו ל-11

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

למרות שהעידן החדש של ברק בכר במכבי חיפה החל בעצלתיים עם יכולת מאכזבת ושני הפסדים בארבעה משחקים בגביע הטוטו, בקבוצה יודעים שהמבחן האמיתי של המאמן יתחיל מחר (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט4) כשהירוקים יפתח את המסע האירופי במשחק ביתי נגד ז'לזניצ'אר הבוסנית.

הירוקים אומנם מגיעים למשחק ללא שום רכש משמעותי ובנוסף לכך גם השחקנים המובילים מהעונה שעברה בכושר ירוד, אך בקבוצה יודעים שתשחק לטובתם העובדה שהיריבה מגיעה ללא שישה שחקנים משמעותיים שנשארו במולדתם לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה. על כן, במועדון מדברים הבוקר בעיקר על חשש משאננות. "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולא על היריבה", אמר גורם במועדון והוסיף: "הדחה ממש לא באה בחשבון".

ברק בכר יערוך אחר הצהריים את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, שתהיה גם מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן מכבי חיפה בסמי עופר, ומיד לאחר מכן יעלו השחקנים לאימון המסכם בו יקבע המאמן את ההרכב שיפתח מחר.

מוחמד אבו פאני מול ז'וסואה | דני מרון

בין השאר, המאמן מתלבט במרכז השדה בין יובל אשכנזי למוחמד אבו פאני שעד כה היה מהבולטים בקבוצה. הקפטן נטע לביא יחזור להרכב כמו גם מלך שערי הליגה אשתקד, ניקיטה רוקאביצה, שזכה למנוחה מול הפועל באר שבע. נראה שלצידו יפתח ירדן שועה.

כפי שפרסמנו, גם החלוץ מוחמד עוואד נרשם למשחקי הקבוצה באירופה וזאת למרות רצונו לצאת העונה בהשאלה לקבוצה בחו"ל אבל לא מן הנמנע שעד שתימצא קבוצה אז החלוץ יזכה לקרדיט וישותף במידת הצורך, במיוחד לאחר שסיכם על הארכת חוזהו. בכל מקרה בקבוצה הבהירו כי ההחלטה הסופית תהיה אך ורק של המאמן.

בנושא אחר, רגע לפני המסע האירופי השיקו הירוקים אוטובוס חדש וחדשני מסוג אפולו של חברת וולבו בשיתוף מובילי העמק. קשר הקבוצה, צ'ארון שרי, אמר לאתר הרשמי: "אוטובוס מדהים. עכשיו אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק ביום חמישי ולהביא ניצחון לאוהדים שלנו שישבו ויעודדו אותנו בטלוויזיה.

לוקה מילטיץ', שחקן ז'לז'ניצ'אר, אמר בשדה התעופה בדרך לישראל: "לצערנו אנחנו חסרים שישה שחקנים שנדבקו בקורונה ולא הגיעו איתנו לישראל, אבל מה שחשוב זה שהם מרגישים מצוין ואין להם תסמינים. ברור שמכבי חיפה פייבוריטית, זו קבוצה מעולה שמשחקת באירופה בכל שנה והיא גם בבית, אז ננסה להפתיע. נצטרך לקות ליום טוב שלנו וגרוע שלהם. אני מקווה שעם קצת מזל נוכל לעבור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי