חזיזה לפני ההמראה ללונדון: "יש לנו מה להפסיד נגד טוטנהאם"

מכבי חיפה יצאה לפלייאוף הליגה האירופית בסגל מלא פרט לווילדסחוט ושועה, המשחק יועבר בשידור ישיר בספורט1. רודריגס תורגל ב-11, דוניו נרשם ועשוי לערוך הופעת בכורה. טוואטחה יצטרף בשבוע הבא?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה המריאה היום (שלישי) בשעות הצהריים ללונדון, למשחק הפלייאוף של הליגה האירופית נגד טוטנהאם וז'וזה מוריניו (יום חמישי, 22:00 בספורט1). נשיא המועדון, יעקב שחר חכר מטוס עבור הקבוצה, שערכה אמש בצאת יום הכיפור בדיקות קורונה ואימון קל, וקיבלה את התשובות במהלך אימון הבוקר שנערך בכפר גלים. למרבה המזל, כל שחקני הקבוצה נמצאו שליליים פרט ליאניק ווילדסחוט, שנמצא חיובי בשבוע שעבר לפני המשחק מול רוסטוב.

פרט להולנדי ולירדן שועה שביקש לעזוב, יעמוד לרשות ברק בכר סגל מלא, כשגם חלוץ הרכש גונדסוואי דוניו, שהרשים את הצוות המקצועי באימונים והציג מהירות וכושר גופני ברמה גבוהה, נרשם למשחק ועשוי לערוך הופעת בכורה נגד התרנגולים.

בשדה התעופה אמר הקשר דולב חזיזה: "החוויה ברוסטוב הייתה טובה, אבל אנחנו עם הפנים למשחק נגד טוטנהאם בלונדון. לא אשקר שכולם מתרגשים לקראת המשחק, קשה לקלוט שאנחנו טסים למקום כזה לשחק נגד קבוצה כזו. אנחנו רוצים לבוא ולשחק כדורגל ולא נגיד שאין לנו מה להפסיד, כי אנחנו רוצים להגיע לשלב הבתים"

מי שתורגל אמש בהרכב של ברק בכר הוא חוסה רודריגס, קשר הרכש הספרדי שהפתיע לטובה באימונים מאז שהצטרף לקבוצה, ומקווה לעשות סגירת מעגל נגד המאמן שהעלה אותו להופעת בכורה בריאל מדריד לפני שמונה שנים, ז'וזה מוריניו.

הקשר אמש העלה פוסט באינסטגרם וסיפר על הקשר שלו עם ה'מיוחד' לפני המשחק הגדול: "שמונה שנים מאז הרגע הזה שערכתי את הבכורה, הזמן עובר מהר אבל הזכרונות נשארים לכל החיים. כמה יפים הם החיים… אנחנו נפגשים שוב אחרי הרבה זמן, אבל הפעם כיריבים נלחמים על מטרה. אני שמח לפגוש אותך שוב, אתה היית המאמן הכי משמעותי שהיה לי בקריירה שלי כשחקן מקצועני. אני שמח שהמועדון שלי, מכבי חיפה והישראלים עוברים באצטדיונים הטובים באירופה. אני מאחל לך הרבה בהצלחה אחרי המשחק הזה. בואו נמשיך לחלום וניסע ללונדון".

חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

מעבר להכנות המקצועיות, בחיפה עובדים גם על הפן המנטאלי. איתן עזריה, 'הקואצ'ר' של הקבוצה, ערך מספר שיחות עם שחקנים וניסה להטריף את הקבוצה לקראת המשחק הגדול: "מכבי חיפה תגיע מוכנה מכל הבחינות למשחק נגד טוטנהאם: פיזית, מנטאלית וטקטית" אמר גורם במועדון.

באשר לסאגת ירדן שועה, החלוץ ומשפחתו עדיין מתעקשים לראות את השחקן ממשיך לשחק בליגת העל, אך ככל שמתקרב המועד לסיום חלון ההעברות, כך קטנים הסיכויים למצוא קבוצה בישראל שתצליח לעמוד בעלויות של החלוץ הצעיר: 1.4 מיליון יורו עבור 60% מכרטיס השחקן. סוכנו של השחקן, דודו דהאן, מציע את השחקן לקבוצות בבלגיה וקפריסין, כשגם אופציית ההשאלה לבני יהודה עדיין לא ירדה מהפרק.

ירדן שועה | אודי ציטיאט

בתוך כך, במועדון עדיין מחכים להתפתחויות בעסקת טאלב טוואטחה. המגן השמאלי של נבחרת ישראל הגיע להסכמה על רוב התנאים בחוזה מול הירוקים, אך דמי ההעברה שדורש המועדון הבולגרי תוקעים את העסקה. טוואטחה ינסה להסדיר את תנאי השחרור מול לודוגורץ לאחר המשחק ביום חמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי