בכר הקרין לשחקנים סרטון מוטיבציה: "אם ננצח, כל אירופה תדבר עלינו"

ברק בכר, מוחמד אבו פאני, שחקני מכבי חיפה | Sebastian Frej/MB Media / Contributor

מאמן מכבי חיפה ניסה להחדיר בחניכיו אמונה לפני טוטנהאם (21:45, ספורט1). דוניו צפוי לקבל דקות. ניצחון יכניס לקופת המועדון כארבעה מיליון יורו. ומה עם שועה וטוואטחה?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תעלה הערב (חמישי) לכר הדשא באצטדיון טוטנהאם ותפגוש את "התרנגולים" במסגרת פלייאוף הליגה האירופית (21:45, שידור ישיר בספורט1). הירוקים קיימו אתמול שני אימונים לקראת המשחק הגורלי ובערב, מאמן הקבוצה ברק בכר הקרין לשחקניו סרטון של ההפתעות הגדולות בכדורגל האירופי בשנים האחרונות, על מנת להעלות להם את המוטיבציה ולהחדיר בהם אמונה. "רק תאמינו בעצמכם כי הכל אפשרי, אם ננצח, כל אירופה תדבר עלינו", זה היה המסר של הצוות המקצועי לשחקנים, מתוך אמונה כי החיפאים יוכלו לחולל את הסנסציה הגדולה של אירופה. בפן הפיננסי, משמעות ניצחון על טוטנהאם תהיה רווח עצום לירוקים, שיגרפו ארבעה מיליון יורו מעבר למיליון שכבר הכניסו עד כה במפעל.

באימון המסכם שחקני מכבי חיפה עלו לאצטדיון המפואר בלונדון נרגשים, שכן עבור רובם מדובר במשחק הגדול בקריירה. "לא באנו לטיול", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "זה משחק ששחקנים חולמים עליו כל החיים".

בצוות המקצועי עבדו עם השחקנים בעיקר על ריכוז ודרשו מהם להיות דרוכים משריקת הפתיחה ולהיזהר משער מהיר: "ככל שיחלוף הזמן ונהיה רגועים עם הכדור, הלחץ אצל טוטנהאם יעלה. אסור לשכוח שהם עייפים", אמרו בקבוצה. עד אתמול, ברק בכר התלבט בין חוסה רודריגס לדולב חזיזה, אך נראה כי ימשיך עם ההרכב שניצח את רוסטוב וחזיזה יעלה ב-11. החלוץ הגנאי גודסוואי דוניו צפוי לעלות מהספסל ולקבל דקות ראשונות במדים הירוקים.

"לא באנו לטיול" | מכבי חיפה האתר הרשמי

מיד לאחר המשחק, בחיפה יחזרו להתעסק בסגירת החלקים האחרונים בסגל לעונה הקרובה, כשעל הפרק עומדות סאגת ירדן שועה ועסקת טאלב טוואטחה. באשר לחלוץ הצעיר, בימים האחרונים נערכו שיחות רבות בין משה חוגג ליעקב שחר, בתיווכו של בעלי בני יהודה ברק אברמוב, אך עדיין הפערים די גדולים. (קראו ידיעה נפרדת).

באשר למגן השמאלי של לודוגורץ, בחיפה מקווים שהקבוצה הבולגרית תודח הערב מהליגה האירופית ותתיר ללא תמורה את החוזה הגבוה של טוואטחה. בכל מקרה, נראה שהירוקים ילכו בכל הכוח על מגן נבחרת ישראל ואחד מהשניים, סאן מנחם או יהב גורפינקל, יעזבו את הקבוצה. אם מכבי חיפה תצליח להפתיע את טוטנהאם ולהעפיל לשלב הבא, תעלה האפשרות לצרף חלוץ בכיר, כאשר השם המוביל הוא זה של תומר חמד, שעדיין מחפש קבוצה ומחכה לסגירת חלון ההעברות באירופה לפני קבלת החלטה.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, עאיד חבשי, בוגדן פלאניץ, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה.

טאלב טוואטחה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי