Sport1 Banner

מכבי ת"א והפועל ב"ש בדרג השלישי: לקראת הגרלת הליגה האירופית

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

מפגשים פיקנטיים עם זהבי, ביטון או רפאלוב, יריבות מאיימות כמו טוטנהאם, סוסיאדד ולסטר או אופציות נוחות כמו בראגה: כל התרחישים הפוטנציאליים לנציגות הישראליות לקראת הגרלת שלב הבתים (שישי, 14:00 בספורט1)

(גודל טקסט)

הגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית תיערך מחר (שישי, שידור ישיר בספורט1 ב-14:00) בשווייץ ובה מכבי תל אביב והפועל באר שבע יגלו מי יהיו יריבותיהן במפעל. תמונת הדירוג התבררה הלילה בתום משחקי הפלייאוף, בסיומם נקבעו 21 הקבוצות שיצטרפו ל-27 שכבר הבטיחו את מקומן בשלב הבתים ונודע כי גם מכבי תל אביב וגם הפועל באר שבע יהיו בקבוצת הדירוג השלישית.

48 הקבוצות שישחקו בליגה האירופית יחולקו לארבעה דרגים וכאמור הנציגות הישראליות יהיו בדרג השלישי, מה שיחסוך מפגש עם יריבות חזקות כמו , גרנאדה, פיינורד, ריינג'רס, אלקמאר והופנהיים. הפועל באר שבע, שגברה על פלזן הצ'כית, השתחלה גם היא לדרג השלישי בזכות הדחות של קבוצות כמו אפואל ניקוסיה, ספורטינג, באזל ואחרות.

מהדרג הראשון גאורגיוס דוניס ויוסי אבוקסיס עלולים לקבל אחת מבין ארסנל, רומא, נאפולי, בנפיקה, ויאריאל, ובאייר לברקוזן, כאשר גם טוטנהאם בדרג הראשון לאחר המשחק נגד מכבי חיפה. בנוסף, ההגרלה עשויה לזמן למכבי תל אביב או להפועל ב"ש משחקים נגד פ.ס.וו איינדהובן של ערן זהבי או סלטיק של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד, שתי קבוצות שמשתייכות לדרג הראשון.

ערן זהבי, מואנס דאבור
יפגשו את מכבי ת"א או הפועל ב"ש בשלב הבתים? | דני מרון

בדרג השני ימתינו לנציגות הישראליות קבוצות כמו לסטר סיטי, ריאל סוסיאדד, דינמו זאגרב, ספרטה וסלביה פראג, פאוק סלוניקי וסטנדרד ליאז' ובדרג הרביעי נמצאות בין השאר ניס, ליל, אנטוורפן של ליאור רפאלוב, אומוניה ניקוסיה, סיבאספור, צסק"א סופיה ו-וולפסברגר של אליאל פרץ.

דוגמא לתרחיש אופטימי מבחינת גאורגיוס דוניס ויוסי אבוקסיס תהיה הגרלה לבית עם בראגה, הכוכב האדום בלגרד ואומוניה ניקוסיה. תסריט נוח נוסף יזמן משחקים נגד גנט, לודוגורץ וסיבאספור. לעומת זאת, "בית מוות" למכבי תל אביב יכלול את ארסנל, דינמו זאגרב וניס, למשל, או את נאפולי, לסטר וליל.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | אודי ציטיאט

מחר בשעות הערב יפורסם גם לוח המשחקים של שלב הבתים, שייצא לדרך בעוד שלושה שבועות בדיוק, ב-22 באוקטובר. בנוסף, במהלך אירוע ההגרלה יוענק הפרס לשחקן המצטיין לעונת 2019/20, כששלושת המועמדים הסופיים הם: אבר באנגה שזכה עם סביליה, רומלו לוקאקו שהפסיד עם אינטר בגמר וברונו פרננדש, שהודח בחצי עם מנצ'סטר יונייטד.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי