הגרלה נוחה לזהבי ולדאבור, רפאלוב יפגוש את טוטנהאם וטוואטחה

הישראלי ופ.ס.וו עם גרנאדה, פאוק ואומוניה, חלוץ הופנהיים הגריל את גנט, הכוכב האדום וסלובן ליברץ. אנטוורפן והקשר הוותיק נגד לודוגורץ והתרנגולים. וגם: ההגרלות של אליאל פרץ, ניר ביטון ועדן שמיר

(גודל טקסט)

מלבד מכבי תל אביב והפועל באר שבע, להן מצפה חורף חם מאוד, לא פחות מ-12 ליגיונרים ישראלים ישחקו בשלב הבתים של הליגה האירופית במדי תשע קבוצות שונות (המשחקים יחלו ב-22 באוקטובר ויועברו בשידור ישיר ובלעדי בערוצי ספורט1).

במוקד: ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן הוגרלו בבית 5 ויפגשו את גרנאדה, פאוק סלוניקי ואומוניה ניקוסיה. מואנס דאבור והופנהיים קיבלו בית נוח ויתמודדו מול גנט, הכוכב האדום בלגרד וסלובן ליברץ. עדן שמיר וסטנדרד ליאז' יפגשו את מוחמד עוואד ולך פוזנן, כאשר שתי קבוצות לא קלות בכלל נמצאות איתם בבית 4: בנפיקה וריינג'רס.

זוריה, בה משחקים ג'ואל אבו חנא ומקס גרצ'קין, תתמודד מול לסטר, בראגה וא.א.ק אתונה . סלטיק של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד קיבלה הגרלה קשה, כשהיא נמצאת יחד עם מילאן, ספרטה פראג וליל בבית 8. אליאל פרץ ו-וולפסברגר יתמודדו מול פיינורד, צסק"א מוסקבה ודינמו זאגרב. בנוסף לכל אלה – לבית אחד, בית מספר 10, הוגרלו ליאור רפאלוב ואנטוורפן יחד עם לודוגורץ של טאלב טוואטחה ומאוויס צ'יבוטה עם לא אחרת מאשר טוטנהאם – אשר הדיחה אתמול את מכבי חיפה.

ניר ביטון | Romain Biard/Icon Sport via Getty Images

בית 6 מסתמן כבית המוות, והוא כולל את נאפולי, ריאל סוסיאדד ואלקמאר. ארסנל הוגרלה בבית 2 עם יריבות נוחות כמו ראפיד וינה ומולדה, כאשר רומא תשחק בבית 1 יחד עם יאנג בויז וקלוז'.

ההגרלה המלאה

בית 1
רומא
יאנג בויז
קלוז'
צסק"א סופיה

בית 2
ארסנל
ראפיד וינה
מולדה
דאנדלק

בית 3
לברקוזן
סלביה פראג
הפועל באר שבע
ניס

בית 4
בנפיקה
סטנדרד ליאז'
ריינג'רס
לך פוזנאן

בית 5
פ.ס.וו איינדהובן
פאוק סלוניקי
גרנאדה
אומוניה ניקוסיה

בית 6
נאפולי
ריאל סוסיאדד
אלקמאר
רייקה

בית 7
בראגה
לסטר
א.א.ק אתונה
זוריה

בית 8
סלטיק
ספרטה פראג
מילאן
ליל

בית 9
ויאריאל
קרבאח
מכבי תא
סיבאספור

בית 10
טוטנהאם
לודוגורץ
לאסק לינץ
אנטוורפן

בית 11
צסק"א מוסקבה
דינמו זאגרב
פיינורד
וולפסברגר

בית 12
גנט
הכוכב האדום בלגרד
הופנהיים
סלובן ליברץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי