ייני: "ההתקפה של סיבאספור מעולה". בן חיים בחוץ בגלל ז'וסואה

מכבי ת"א נחתה בטורקיה לקראת המשחק בשלב הבתים (חמישי ב-19:55, ספורט2), הקפטן נזכר במפגש עם קווארסמה. שחקן הכנף לא הצליח להתאמן לאחר המרפק שספג מהפורטוגלי, פיבן נופה מסיבה מקצועית

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שמה בצד את האכזבה לאחר ה-0:0 נגד הפועל באר שבע והמשיכה בהכנותיה לקראת המשחק השני בשלב הבתים של הליגה האירופית, כשתתארח בטורקיה במשחק נגד סיבאספור (חמישי ב19:55, שידור ישיר בספורט2). כל תוצאות בדיקות הקורונה של שחקני ואנשי הצוות המקצועי היו שליליות, אך בכל זאת ישנו שחקן משמעותי שייעדר.

שחקן הכנף טל בן חיים שעלה מהספסל נגד ב"ש, ספג כזכור מרפק מכוער מז'וסואה במהלך המשחק ביום ראשון. בן חיים סובל מכאבים בצלעות ולא הצליח להתאמן אתמול הוא לא המריא עם הקבוצה לטורקיה. חוץ ממנו, גם שחר פיבן לא בסגל אם כי לגבי הבלם מדובר בהחלטה מקצועית של המאמן גאורגיוס דוניס. 23 שחקנים נכללים בסגל, כולל החלוץ אלכסנדר פשיץ', וביום המשחק יוחלט מי לא יתלבש.

האלופה כבר נחתה בטורקיה. הקפטן שרן ייני אמר לפני הטיסה: "בפעם הקודמת שהיינו בטורקיה זו הייתה תקופה מאוד מתוחה. ראינו הרבה שוטרים ששמרו עלינו. אני משער שכזה דבר לא יקרה עכשיו. כעת התקופה בעייתית, גם בטורקיה המצב לא פשוט. אני מקווה שכולנו נוכל לעשות משחק טוב ולהתרכז בכדורגל".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1013899
איתי שכטר | מכבי תל אביב, רשמי
אילון אלמוג, דור פרץ | מכבי תל אביב, רשמי

על המשחק הקודם נגד יריבה מטורקיה: אני כבר זקן, בן 34, לפני תשע שנים שיחקתי נגד ריקרדו קווארסמה, הוא שחקן מדהים. בשיקטאש הייתה קבוצה מצוינת אבל אנחנו מתמקדים בקבוצה שאנחנו פוגשים כרגע, יש לה התקפה מעולה. אנחנו רוצים לשחק, נהנים באימונים, עובדים על מה שצריך ואוהבים את הרצף. כמה שיותר משחקים זה יותר טוב לנו".

מקצועית, מסתמן כי המאמן דוניס יבצע מספר שינויים ובראש ובראשונה החזרתו של דן גלזר, אולי השחקן המצטיין אשתקד – למרכז השדה. הצהובים יקיימו את מסיבת העיתונאים בערב וכן את האימון המסכם. האלופה, נזכיר, פתחה את שלב הבתים עם ניצחון 0:1 על קרבאח ואילו היריבה נכנעה 5:3 לוויאריאל.

במועדון הבהירו כי מרוכזים במאה אחוז במשחק בליגה האירופית ורק לאחריו, ביום שישי, יחלו לחשוב על משחק העונה נגד מכבי חיפה בסמי עופר ביום שני שעשוי להיות "משחק העונה" לפחות בליגה, כפי שהגדירו בקבוצה עצמה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1013700

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי