מאמן סיבאספור: "ננצח את מכבי תל אביב בישראל"

אחרי שאיבד יתרון והפסיד 2:1 לאלופת ישראל, ריזה קלימביי בטוח: שיחקנו כדורגל מושלם, היינו הקבוצה הדומיננטית, אבל סבלנו מחוסר מזל. הפנדל והאדום הכריעו". בחמישי: קרבאח תגיע לטורקיה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שני משחקים בשלב הבתים של הליגה האירופית, סיבאספור ציפתה להיות במקום אחר לחלוטין. הקבוצה הטורקית ספגה לא פחות משבעה שערים ב-180 דקות ובמאזנה אפס נקודות לאחר שאתמול (חמישי) היא איבדה יתרון, נוצחה 2:1 על ידי מכבי תל אביב ורשמה הפסד שני ברציפות במפעל ושלישי בכל המסגרות. בעוד שישה ימים (חמישי ב-19:55) מצפה לסיבאספור משחק ביתי קריטי מול קרבאח האזרית, שתגיע גם היא לאחר שני הפסדים ולמעשה מי שתצא בידיים ריקות בהתמודדות הזו, ככל הנראה תאבד סיכוי מעשי להעפיל.

למרות ההפסד, מאמן סיבאספור ריזה קלימביי מרוצה מהרוח והיכולת שהפגינו חניכיו: "שיחקנו כדורגל מושלם, במיוחד במחצית הראשונה. עד הפנדל שנשרק לזכות מכבי, היינו הקבוצה הדומיננטית על כר הדשא. אם היה נשרק פנדל ולא היינו מקבלים אדום, לא הייתה לי שום בעיה, הייתי חי עם זה בשלום. נשארנו עם בלם אחד על המגרש, אבל אני חושב שהבחורים לא הורידו את הראש ושיחקו כדורגל טוב ויוזם".

קלימביי המשיך: "סבלנו מחוסר מזל. הפנדל והאדום הכריעו את גורל המשחק. עם זאת, אנו נמשיך בדרך שלנו ונעשה את כל מה שנדרש על מנת לנצח את המשחקים שנותרו. אנחנו צריכים להתרגל לשחק פעמיים בשבוע, אבל כמובן שזה לא תירוץ. בירכתי את השחקנים שלי בסיום, כי הייתי גאה בהם מאוד. הייתה לנו תקופה בעייתית בגלל פציעות ולו"ז אינטנסיבי. יש לנו בעיות בהגנה. רוב שחקני ההגנה שלנו פצועים".

לסיום, ולמרות ההפסד, מאמן סיבאספור שחרר הצהרה בומבסטית: "אנחנו ננצח את מכבי תל אביב בישראל. בהנחה שכל הפצועים שלנו יחזרו, אני מאמין שזה יקרה, כי יעמוד לרשותי סגל מלא. אני יכול להבטיח לאוהדים שלנו שנמשיך להילחם במשחקים שנותרו לנו בליגה האירופית ובליגה הטורקית כדי להשיג את המטרות שלנו".

לארי קאיודה, שהבקיע את שער היתרון של סיבאספור, אמר: "נתנו את כל מה שיש לנו על המגרש, אך לא השכלנו לנצח. אני בטוח שאנחנו נלמד מהמשחק הזה ונהיה חדים וטובים יותר בהמשך. עליתי מרוכז מאוד ושמחתי להבקיע מול מכבי, קבוצה שהבקעתי נגדה גם בתקופה שלי בישראל, אבל לצערי זה לא עזר לקבוצה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בטורקיה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים בטורקיה | Serhat Zafer/Anadolu Agency via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי