הערכה: באר שבע תמכור את אקולטסה עד הקיץ. בהולנד עוקבים

הסיבה שפתח בחוד מול ניס: רצון לשפר מספרים לקראת מכירה. למרות ההפסד ללברקוזן, במועדון אופטימיים: "עשינו את שלנו, אף אחד לא חשב שנהיה בתמונה". בצוות המקצועי שוקלים לתת מנוחה לז'וסואה, שאכזב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

יוסי אבוקסיס הזהיר את שחקניו לאורך כל השבוע שכל טעות בהגנה תעלה ביוקר, תוך שהוא מקרין קטעים מהניצחון 2:4 על פרייבורג. אתמול (חמישי), שחקני הפועל באר שבע חוו על בשרם את האיכות של באייר לברקוזן בהתקפה והתוצאה הייתה זהה, לזכות הגרמנים. "לברקוזן קבוצה ברמה הכי גבוהה. פתחנו את המשחק בסערה, יכול להיות שהשחקנים היו טיפה בהלם כי אף אחד לא ציפה לזה, אבל למרות ההפסד עשינו את שלנו. אף אחד לא חשב שנהיה עדיין בתמונת הבית בשלב הזה", אמרו בקבוצה. יוסי אבוקסיס נשמע מעט פחות מרוצה בסיום והדגיש במסיבת העיתונאים, שנערכה ב'זום', כי הקבוצה שלו הייתה יכולה להוציא יותר מהמשחק.

נתחיל בנקודות האור. אלטון אקולטסה פתח את המשחק ביכולת נפלאה ונראה כי לצד הדיבורים על ז'וסואה, דווקא פוטנציאל ההשבחה של ההולנדי בן ה-25 גבוה יותר. לא לחינם אבוקסיס החליט שיפתח כחלוץ בודד בניס – בבאר שבע רוצים שיעלה את המספרים שלו גם באירופה, כדי שניתן יהיה למכור אותו. אם ימשיך בקצב הזה, ייתכן שעסקת הרכישה תושלם כבר בינואר או לכל המאוחר בקיץ, במקום באוגוסט 2021 ואוגוסט 2022, והוא יימכר. במועדון אמרו אתמול: "הסכומים והמועדים בהסכם לא השתנו, אבל ברור שאם יימכר נשלים את הרכישה קודם. כרגע אין מגעים כאלה". אקולטסה זוכה למעקב מהליגה ההולנדית והטורקית.

לעומתו, אחרי השבוע הסוער שעבר, ז'וסואה הציג משחק מפוזר ולא הזכיר את היכולת האמיתית שלו. גם אוהד לויטה, שספג ביקורת אחרי ניס, שוב טעה אתמול בשער השלישי. הוא ימשיך להיות השוער הראשון, אך במועדון מקווים שהוא לא חווה ירידה ביכולת.

ז'וסואה לא הזכיר את יכולתו האמיתית | דני מרון

הבוקר תקיים הקבוצה אימון שחרור ומחר את האימון המסכם לקראת המשחק בראשון מול הפועל כפר סבא. ההרכב לא יהיה זהה, אך אבוקסיס לא מתכוון לערוך מהפכה. אנתוני וארן, שכבש צמד בליגה, עשוי לפתוח. בצוות המקצועי שוקלים לתת לז'וסואה לנוח אחרי תקופה עמוסה, אך זה תלוי בעיקר בו.

מרסלו מלי וחלוץ לברקוזן, לוקאס אלאריו, החליפו אתמול חולצות בחדר ההלבשה. השניים החלו את הקריירה יחד בקולון וקשר באר שבע התרגש מאוד מהמפגש עם אחד מהשחקנים הבולטים בלברקוזן. מלי נכנס אתמול בדקה ה-90 ועדיין לא מצליח להתאקלם. לעומתו, מריאנו בריירו, אותו באר שבע תוכל לרכוש עד חודש מאי תמורת 120,000 יורו, מרשים ונראה כי אופציית הרכישה תופעל במטרה למכור אותו בעתיד.

כפי שפורסם בספורט1, המגעים עם יוסי אבוקסיס יחלו לקראת סיום שלב הבתים ויוצע לו חוזה משודרג לשנתיים.

שחקני לברקוזן חוגגים. ב"ש חוותה את העוצמה שלהם | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי