בספרד קטלו: "מכבי הראתה מדוע לא ניצחה עדיין בליגה שלה"

אחרי ה-0:4 של ויאריאל, ב'אס' ניתחו את היכולת החלשה של הצהובים. ב'מונדו דפורטיבו' נכתב על המנצחת: "חרשה את מכבי הלא מתפקדת, שבקושי נתנה פייט". מחמאות לבאקה, שנתן את הקרדיט לעובדי האצטדיון: "הם הכוכבים"

(גודל טקסט)

אחרי שנרגע המבול ותנאי מזג האוויר אפשרו להוציא את המשחק לדרך באיחור של שעה, ויאריאל הפגינה עליונות מוחלטת על פני מכבי תל אביב והביסה אותה 0:4, בדרך לקלקול המאזן המושלם של גאורגיוס דוניס ושחקניו בשלב הבתים שם הליגה האירופית. למרות שניצחה בשני המשחקים הקודמים, בספרד לא ממש עשו כבוד לקבוצה "החצופה של הבית", כפי שהגדירו ב'אס' את האלופה הישראלית.

"מכבי התעקשה יותר מדי על מסירות ארוכות ובשום שלב לא הצליחה לנצל את שחקני הכנף, שהיו הבסיס של המערך שלה, וגם לא הפיקה תועלת משני החלוצים. באצטדיון הקרמיקה היא הראתה מדוע היא עדיין לא ניצחה בליגה הישראלית העונה", נכתב בכלי התקשורת הספרדי. ב'מונדו דפורטיבו' סיכמו עם קישור משעשע בין הכינוי של הקבוצה המנצחת לגשם שהציף את האצטדיון לפני המשחק: "הצוללת הצהובה צללה יותר מתמיד וחרשה את מכבי הלא מתפקדת, שבקושי נתנה פייט".

המאמן המנצח, אונאי אמרי, אמר בסיום: "שלטנו במשחק, ייצרנו מצבים מסוכנים והבקענו ארבעה שערים. אפשרנו למכבי מעט מאוד וכשהם הגיעו לרחבה שלנו, רולי התעלה עם עצירה גדולה".

ויאריאל חוגגת. "חרשה את מכבי תל אביב" | Eric Alonso/Getty Images

מי שזכה למירב השבחים היה החלוץ הקולומביאני קרלוס באקה, שכיכב עם צמד ובישול. בספרד החמיאו לו על האפקטיביות בניצול המצבים שקיבל ואמרי לא נשמע מופתע מהיכולת הגבוהה של חניכו: "קרלוס שיחק אצלי בסביליה ורשם הישגים אישיים וקבוצתיים. כאן קיבלתי אותו מנוסה יותר ואני מעריך את המאמץ היומיומי שלו. הוא עובד קשה ותומך בחבריו. התוצאה היא פרי של העבודה הזו. יש לנו חלוצים גדולים ואנחנו צריכים שלכל אחד מהם יהיה את הרגע שלו".

באקה עצמו החמיא דווקא לעובדי האצטדיון, על תפקודם בתנאי מזג האוויר הקשה, אשר אפשר את קיום ההתמודדות בעיכוב של שעה ומנע את דחיית המשחק, שכנראה היה נערך היום ומסבך את לוח הזמנים של שתי הקבוצות: "בלעדיהם לא היה ניצחון, לא הייתה ראשות בית ולא שערים. הם הכוכבים של המשחק הזה", אמר הקולומביאני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי