ביילי נבחר למצטיין וחגג אחרי הצמד מול באר שבע: "לפרצוף שלכם"

גיבור ה-2:4 של לברקוזן סיפק מיני עקיצה ברשתות. בגרמניה ביקרו את בוס וחניכיו: "קבוצה עם שני פרצופים". המאמן על השער של אקולטסה: "היינו יכולים לעשות יותר". דמירבאיי החמיא ליריבה הישראלית

(גודל טקסט)

למרות שחזרו מישראל עם 2:4 על הפועל באר שבע ושמרו על המקום הראשון בבית לאחר שני ניצחונות בשלושה משחקים, חסור שביעות רצון בבאייר לברקוזן מהיכולת שהציגה הקבוצה במהלך ההתמודדות באצטדיון המושבה מול הפועל באר שבע, שכבשה פעמיים במהלך המחצית הראשונה והצליחה להביך את ההגנה הגרמנית, בעיקר הודות ליכולת אישית אדירה של אלטון אקולטסה ההולנדי שסיים עם צמד והעלה את מאזנו העונה במפעל המשני של אופ"א לארבעה שערים.

"ביילי כבש פעמיים בדרך לניצחון, אך לברקוזן נאבקה בישאל", צעקה הכותרת ב"קיקר הגרמני", שם ביקרו את ההבדלים ביכולת של הקבוצה בין המחציות. "קבוצה עם שני פרצופים", נכתב. גם המאמן, פטר בוס, התייחס לכך: "היינו חייבים להגיב למחצית הראשונה, בה שיחקנו רע. בכלל לא הייתי מרוצה מההופעה וגם השחקנים לא היו מרוצים מעצמם. שמחנו לרדת להפסקה עם 2:2. במחצית השנייה כבר היינו טובים יותר וזה הקל עלינו. שיחקנו בצורה חכמה יותר, הנענו את הכדור טוב יותר ובסופו של דבר אני חושב שהיינו ראויים לניצחון".

המאמן ההולנדי שעבד בעבר במכבי תל אביב התייחס לגול המדהים שכבש בן ארצו, אלטון אקולטסה: "זה היה ביצוע יפה מאוד, אבל כמובן שאנחנו יכולים להגן בצורה טובה יותר. לא לחצנו את באר שבע בצורה טובה במחצית הראשונה ונתנו להם יותר מידי שטחים לצאת להתקפות מעבר מסוכנות.

לאון ביילי, שכבש צמד ונבחר ברוב מוחץ על ידי אוהדי לברקוזן לאיש המשחק, הוסיף בקצרה: "אני שמח מאוד שהצלחתי לעזור לקבוצה עם השערים שהבקעתי". ברשתות החברתיות סיפק השחקן מיני עקיצה כשכתב: "צמד לפרצוף שלכם".

הקשר קרם דמירבאיי הוסיף: בסופו של דבר היינו ראויים לניצחון, אבל זה היה ממש לא קל. ספגנו פעמים בהתקפות מעבר, שזה למעשה הכוח הגדול ביותר של הפועל באר שבע. אחרי המחצית שלטנו במשחק לחלוטין, דחפנו קדימה והבקענו בצדק שני שערים נוספים שקבעו את תוצאת הסיום".

הבלם ג'ונתן טאה סיכם: "עד ה-1:1 אני חושב ששיחקנו באמת טוב ושלטנו בקצב, אבל אחרי זה הפסקנו לשחק את הכדורגל שלנו. במחצית השנייה כבר היינו מאורגנים הרבה יותר ואני חושב שזה היה רק עניין של זמן עד שנבקיע את השערים ונכריע את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי