איברהימוביץ' זעם, פיולי: "לא שמעתי מה הוא אמר"

השבדי כעס על החלפתו במהלך ההפסד 3:0 לליל, הראשון של מילאן מאז מרץ. הרוסונרי ספגו שלושה שערים בבית במפעל אירופי לראשונה מזה תשע שנים. המאמן: "מן הסתם שהוא לא היה מרוצה. עשינו טעויות בזמן הלא נכון"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן כנראה לא ציפתה מעצמה להשלים עונה ללא הפסדים, אך היא בוודאי לא חשבה שבפעם הראשונה שתנוצח, זה יקרה בדרך הזו. הרוסונרי נכנעו אתמול (חמישי) 3:0 לליל באצטדיון הסן סירו וספגו הפסד ראשון בכל המסגרות מאז פגרת הקורונה במרץ, שהוריד אותם למקום השני בבית 8 בליגה האירופית.

האיטלקים, שלא נוצחו עדיין בסרייה A העונה, ראו את הקבוצה הצרפתית, שעדיין לא הפסידה בעצמה בליגה המקומית, הופכת לראשונה מאז נובמבר 2011 שמבקיעה שלושה שערים לרשת שלהם בסן סירו במפעלי אופ"א. יוסוף יאזיג'י הטורקי היה לשחקן הראשון שכובש שלושער בחוץ נגד מילאן מאז אוקטובר 2000, אז היה זה ריבאלדו הברזילאי שכיכב מול הרוסונרי.

"איזו מכה!", נכתב בכותרת של ה'טוטוספורט' אחרי התבוסה של מילאן, בעוד ב'קוריירה דלו ספורט' סיכמו: "מילאן התמוטטה, איברהימוביץ' זעם". השבדי אכן יצא כעוס מאוד כאשר הוחלף על ידי אנטה רביץ' בדקה ה-61 ושפת הגוף שלו על הספסל הבהירה למאמן סטפאנו פיולי שהוא לא היה מרוצה מהחילוף, מהתוצאה ומהיכולת של קבוצתו. "לא שמעתי מה הוא אמר, מן הסתם שהוא לא היה מרוצה. גם ההופעה הלא טובה שלנו תעזור לנו לצמוח", אמר פיולי כשנשאל על כך לאחר המשחק.

זלאטן על הספסל. הפסד כואב למילאן | Matthieu Mirville/Icon Sport via Getty Images

המאמן ניתח את ההפסד: "הקשינו על עצמנו. פתחנו רע, חשבתי שנהיה מסוכנים יותר בהתקפה אבל לא הצלחנו לייצר מספיק הזדמנויות. ברגע שנקלענו לפיגור, נוצרו להם מרווחים ושיחקנו להם לידיים בלית ברירה, הם חזקים ביציאה להתקפות מתפרצות. לראשונה אחרי הרבה זמן, יש יותר דברים רעים מאשר טובים לקחת מהמשחק הזה. עשינו טעויות בזמן הלא נכון, כי ליל היא קבוצה שתעניש אותך על הטעויות האלה. אני יכול לומר בוודאות שלא זלזלנו בהם וגם לא עלינו בגישה לא נכונה, זה פשוט היה יום רע ונלמד ממנו".

"אנחנו מאוכזבים. התחלנו טוב, החזקנו בכדור והיינו יכולים להיות יותר מרוכזים, אבל עשינו טעויות שלא קורות לנו בדרך כלל. התוצאה רעה מדי", הודה דיוגו דאלוט אחרי שקבוצתו איבדה את המאזן המושלם בליגה האירופית. "התכוננו היטב למשחק והרגשנו בטוחים בעצמנו, אבל לרוע המזל הכל יכול לקרות בכדורגל. עכשיו אנחנו צריכים להתאושש ולהגיב באופן מיידי. המאמן אומר לנו לתת הכל על המגרש וזה מה שניסינו לעשות, אבל ספגנו שערים שאנחנו לא סופגים בדרך כלל. היינו יכולים להיות יותר אגרסיביים וננסה לתקן את זה כבר במשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי