פאקו אלקאסר לא התאמן וצפוי להחמיץ את המשחק נגד מכבי ת"א

פאקו אלקאסר | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

לפני המפגש נגד אלופת ישראל בליגה האירופית (חמישי, 19:5 בספורט2), הצוללת הצהובה עשויה לשחק ללא מלך השערים שלה העונה בשל כאבים ברגלו השמאלית. החלוץ לא לקח חלק גם במשחק הליגה נגד ריאל מדריד בשבת

(גודל טקסט)

כשהיא במקום השני בבית עם שש נקודות, מכבי תל אביב נמצאת בתמונת העלייה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, וביום חמישי הקרוב אלופת ישראל תארח בבלומפילד את ויאריאל (19:55, שידור ישיר בספורט2) במסגרת המחזור הרביעי.

ויאריאל, שרק ביום שבת אחרון השיגה נקודה נגד ריאל מדריד בליגה הספרדית, צפויה לעלות למשחק בישראל ללא החלוץ הבכיר שלה, פאקו אלקאסר. הספרדי לא לקח היום (שלישי) חלק באימון הקבוצה, זאת בעקבות כאבים ברגלו השמאלית, אשר השביתו אותו גם מההתמודדות נגד הבלאנקוס.

אלקאסר הוא החלוץ הפורה ביותר בצוללת הצהובה, לאחר שכבש תשעה שערים מאז פתיחת העונה, כולל שני צמדים נגד סיבאספור וקרבאח בשני מחזורי הפתיחה של הליגה האירופית. אגב, במשחק נגד מכבי ת"א בספרד הוא קיבל מנוחה מהמאמן אונאי אמרי ונותר על הספסל.

אלקאסר. לא צפוי לשחק בתל אביב | Manuel Queimadelos/Quality Sport Images/Getty Images

שחקן נוסף שעשוי לקבל מנוחה מאמרי הוא מריו גספאר. לפי התקשורת בוויאריאל, המגן הוותיק שב היום להתאמן עם שאר שחקני הסגל, אך ייתכן שמוליכת בית ט' תפתח במשחק בלעדיו. ג'רארד מורנו וקרלוס באקה בתמונת ה-11 נגד הקבוצה של גאורגיוס דוניס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי