ז'וסואה הושעה ממשחק ונקנס בסכום משמעותי, יתנצל בפני ביטון

בעקבות העימות עם הבלם, בהפועל ב"ש החליטו להשעותו מפעילות עד יום שלישי, כך שהוא יחמיץ את המפגש נגד הפועל חיפה. וגם: אלון תורג'מן עשוי להצטרף בינואר אם יחליט לשוב לארץ ונקודת האור אחרי ה-4:1 בלברקוזן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע יצאה אתמול (חמישי) חבולה מהתבוסה 4:1 ללברקוזן. אף אחד במועדון לא חשב שהקבוצה פייבוריטית כמובן, בעיקר כשהיא ללא שני הכוכבים שלה, אבל אם יש משהו שבמועדון מתגאים בו הוא העובדה שההנהלה נצמדה לקוד האתי שקובע ששחקן אינו מעל הקבוצה. "התבוסה אתמול לא הוסיפה כבוד לאף אחד ולא שיחקה לטובתו של ז'וס", אמרו במועדון על ז'וסואה, שעמד היום לוועדת המשמעת לאחר חזרת הקבוצה מגרמניה.

בהודעה רשמית שמסרה הפועל ב"ש, היא עדכנה כי ז'וסוואה הושעה מפעילות עד לאחר משחק הליגה ביום שני נגד הפועל חיפה וישוב לאימונים ביום שלישי, לאחר שיתנצל בפני עמית ביטון, יתר חבריו לקבוצה והצוות המקצועי. כמו כן, "השחקן נקנס בקנס כספי משמעותי" לפי הודעת הקבוצה. כאמור, עד כה ז'וסואה לא התנצל על מעשיו ולא יצר קשר עם עמית ביטון. כזכור, גם הבעלים אלונה ברקת מעורבת בתהליך.

"היה ברור שללא שני הכוכבים יהיה קשה מאוד, אבל למרות הסיפור שקרה השבוע האווירה לפני המשחק הייתה טובה. אסי רחמים ויוסי אבוקסיס שמרו על אווירה 'נקיה' ודאגו שהקבוצה תתרכז במשחק. מקצועית, לא יכולנו לעמוד מולם. עכשיו צריך להתרכז באיך מנצחים בליגה", אמרו בהפועל ב"ש הבוקר.

כפי שפרסמנו, הקבוצה החליטה לשחרר מספר שחקנים בינואר. כמו כן, מספר שחקנים עשויים להגיע בחלון הקרוב שייפתח, כשבמועדון מכוונים כרגע לשחקן התקפה. אחד השמות שהוזכרו הוא של אלון תורג'מן, שמשחק באוסטריה וינה. החלוץ חזר מפציעה ורשם השבוע דקות ראשונות מאז חזר מוויסלה קרקוב. בבאר שבע כבר רצו להביא את תורג'מן לפני שחתם באוסטריה והדבר יתאפשר רק אם יחליט לחזור לישראל.

ז'וסואה מאוכזב | ברני ארדוב

באר שבע תפגוש ביום שני את הפועל חיפה (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4) ובפעם הראשונה מאז תקופת אלישע לוי, שהביא את הקבוצה לאירופה, הקבוצה נמצאת במצב שבו היא רוצה להיחלץ מהתחתית והיא רחוקה כעת שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

מיגל ויטור ייעדר כמובן מהמשחק, כמו גם ממשחק החוץ מול סלביה פראג. במועדון מקווים שיהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים או לכל המאוחר למשחק מול ניס. גם ג'ונתן אגודלו, שנפצע והוחלף אתמול (הערכה ראשונית: מתיחה במפשעה) לא אמור להיות כשיר. בסגל אמור להיכלל גם רמזי ספורי, שחתם על חוזה לעונה הקרובה עם קיצוץ של 38% משכרו.

מיגל ויטור | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי